Waarom!!????

Waarom hebben ze nergens geen leuke schoenen te koop in maat 43???

Ik loop me weken rot te zoeken naar leuke schoen. Die verkopers komen alleen maar met W*lky’s en schoenen met hak aanzetten… Ik ben 1.83 mijn mannetje is iets kleiner dus ik zit niet te wachten op een hakken schoen…

De meeste winkels gaan maar tot 41/42, terwijl ik denk dat er steeds meer dames zijn die grote voeten hebben…

Wat baal ik hier ontzettend van!! :evil:



Wie heeft er tips voor mij… Waar kan ik hier ergens een winkel vinden waar ze leuke grote schoen verkopen??

Heb bij de scapino gewerkt en daar werd toen wel eens telling met maat 43 aangemaakt.

Is wel een aantal jaar geleden, dus weet eigenlijk niet of ze ze nu nog verkopen.

tja hier hebben ze wel 2 winkels met grote maten ook voor dames !!! vriendin van mij heeft ook 43 namelijk…maar dat is wel een heel eind uit de buurt :wink: …van die hakken herken ik wel,met hakken ben ik groter als hub anders even groot …

In Haarlem zit een winkel met grote maten, in Niekerk (groningen) ook.

Dit zijn de zaken die ik ken.



Ik heb ook altijd hele grote moeite met het vinden van goede schoenen.

Ik heb maat 44-45 en hele smalle platvoeten… en ik gebruik steunzolen.



Misschien heb je wat aan de volgende link, voor het geval dat de webmasters het verwijderen zal ik het je via een pb sturen…

http://www.langzijn.nl/langzijn/bedrijven/



Succes

ascona winkels gaan ook tot 43, zelfs zonder hak en niet alleen walky`s

ik heb maat 44!!! en het is ook moeilijk leuke schoenen te vinden… helemaal omdat ik maar weinig geld heb om schoenen te kopen…



laatst hadden ze bij de scapino laarzen t/m 44!! echt leder!! en voor 49,95!!



In niekerk zit inderdaad ook een winkel met grote maten schoenen! heb daar mn trouwschoenen gekocht voor 25 euro!!



sindskort zit er in leeuwarden ook een schoenenzaak met grote maten schoenen … passo! die zit ook in alkmaar!!

Ik zie je dat je uit Weert komt… ik weet toevallig dat er in Beek een zaak ligt voor grote maten…

Beurskens heet het in Beek bij Maastricht… is misschien nog te doen qua afstand…

Even zoeken op grote maten. Mijn vriend heeft maat 50 en wij moeten met hem ook altijd naar grote maten zaken.

Waar ik altijd overigens rondkijk op de dames afdeling en altijd leuke schoenen zien :thumbup:

(maar ze hebben mijn maat niet …38 :lol: )



In Rotterdam heb je Calland schoen en in Haarlem zit ook een

zaak (weet de naam niet zo.)



Ik heb hier een gids met allemaal winkels voor grote maten. Moet

ik het gidsje wel even zoeken :think: Ik kom erop terug…

Dank je wel voor de reacties. Ik was vanmiddag boos, en moest even mijn ei kwijt… :?



Ik vind het gewoon rot dat ze maat 43, 44 niet gewoon standaard in de winkel hebben liggen. Er zijn toch wel meerdere dames die ‘grote’ voeten hebben.

Mijn broer heeft ook maat 50, het is een ramp… Alleen al dat je er zover voor moet gaan…



Maar ja…

@Moosje wrote:

Mijn broer heeft ook maat 50, het is een ramp… Alleen al dat je er zover voor moet gaan…



Maar ja…
en vooral…zoooo duur !!! :shifty:

Ik heb dan mazzel met mijn maat 36/37 maar zelfs ik kan geen leuke schoenen vinden, maar misschien ben ik ook iets te kritisch :mrgreen:

Vriend heeft 48,5 en zijn schoenen kosten standaard rond de 200 euro. :shifty:

Hey!



Pascal, bedoel je Christian B in Haarlem? Een andere grote maten zaak zou ik niet weten en die in Heemstede is weg.

Ik zag bij Scuurman schoenen vorige week dat ze ook grote maten hadden.

ik heb zelf geen grote schoenmaat maar ik heb zelf meestal wolkys en mags aan en die gaan toch door naar een groter maatje :think:



maar hier bij durlinger doen ze ook je maat bestellen als die er net niet bij zit :think:

@Moosje wrote:

Dank je wel voor de reacties. Ik was vanmiddag boos, en moest even mijn ei kwijt… :?



Ik vind het gewoon rot dat ze maat 43, 44 niet gewoon standaard in de winkel hebben liggen. Er zijn toch wel meerdere dames die ‘grote’ voeten hebben.

Mijn broer heeft ook maat 50, het is een ramp… Alleen al dat je er zover voor moet gaan…



Maar ja…


Heb je al op mijn link gekeken?

Daar staat het per provincie!!

Ja, heb op je link gekeken… Ik ga binnenkort eens kijken in Beek. Dank je wel!!

In Lunteren zit een schoenenwinkel met hele kleine maten tot hele grote maten. Ik weet even niet meer hoe die heet.

Als je er meer over wil weten, laat het dan even weten, dan zoek ik het even op.



(de prijsjes zijn trouwens niet klein, maar de kwaliteit is super!)



groeten suzanne

Bij ons in het dorp zit ook een schoenenwinkel die grote maten verkoopt met een grote rpijs maar dat is waarschijnlijk tever voor je…



celesta