Waarom wil ie niou niet verkleed :(

Ik snap niet waarom mijn kids daar niet van houden.

Ik heb zulke leuke pietenpakjes gezien.

Ben maar begonnen met een pietenpet te kopen, maar daar wil ie niets van weten.

Laatst had ik een hele leuke dinopyama van de h&m met van die puntjes op de rug, nou, die wilde ie ook niet aan.

Mijn oudste twee kids hadden dat ook altijd, wilde nooit verkleed.

Op school als er iets was waar ze verkleed mochten komen, kwamen ze elke keer als enige die niet verkleed waren, omdat ze dat niet wilde.

Begin haast te denken dat het door mij komt, omdat ze alledrie dat hebben, dat ze niet verkleed willen zijn.

Hier ook eentje die roept dat ie niet wil. Had een pyama van bob de bouwer, nou echt niet dat hij die aantrok. Dat waren de kleren van Bob en niet van Robbert. :mrgreen:



Gisteren wou hij wel een zwarte mailot aan met zwarte piet er op, want dat was hetzelfde als mama haar panty!



Lekker loslaten, beter je kind niet verkleed dan een ongelukkig maar wel verkleed kind.

Nee, ik doe het niet tegen zn zin, maar vind het zelf zo jammer :slight_smile:



Vroeger op school ook met de meiden, ze wilden dan niet verkleed, maar ik gaf altijd wel de tas met verkleedskleren mee, voor het geval ze wel verkleed wilde.

En dat de juf in ieder geval ook wist dat ze wel verkleedskleren hadden, maar zelf niet wilde. :slight_smile:

tot nu wilde Noud ook nooit verkleed, maar vandaag heeft hij zijn pietenpak niet uitgedaan :lol:

hier eentje die geen gewone kleren aan wil :mrgreen:

dus kan jullie niet helpen helaas

Die van mij hebben dat ook nooit gewilde…de oudste inmiddels wel, maar herinner me een aantal jaar terug een schoolontbijtje dat ze in pyjama moesten komen…no way dat die van mij zo ging. pyjama’s zijn voor in bed en thuis en niet voor buiten de deur en gelijk had ze! :mrgreen:

Jammer is dat hè.



Die van mij wil het gelukkig wel. Heb nu ook een ontzettend leuke pietenpruik met vlechtjes en een mooi roze pietenpakje met rokje. :inlove:

@stillewater wrote:

Ik snap niet waarom mijn kids daar niet van houden.

Ik heb zulke leuke pietenpakjes gezien.

Ben maar begonnen met een pietenpet te kopen, maar daar wil ie niets van weten.

Laatst had ik een hele leuke dinopyama van de h&m met van die puntjes op de rug, nou, die wilde ie ook niet aan.Mijn oudste twee kids hadden dat ook altijd, wilde nooit verkleed.

Op school als er iets was waar ze verkleed mochten komen, kwamen ze elke keer als enige die niet verkleed waren, omdat ze dat niet wilde.

Begin haast te denken dat het door mij komt, omdat ze alledrie dat hebben, dat ze niet verkleed willen zijn.




Dar kan ik me wat bij voorstellen! Dat ligt toch niet lekker? :mrgreen:



Maar joh, lekker laten gaan, heb er hier ook één in huis die het niet wil, nou dan niet toch?

Rick wilde vorig jaar ook niets en nu in eens wel nu het liefst iedere dag, maar hij wil bijvoorbeeld de pruik die bij zijn pietenpak hoort niet op

Jep… hier ook.



Hij denkt leker zwart wit :mrgreen:



Vanmiddag stonden we bij een motoragent. De zei tegen souf "Wil je op de moter zitten??"Zegt meneer; neheee ik ben geen politie agent… :mrgreen: :inlove: