Waarom wil hij niet slapen?

Hallo,

Sergio is nu bijna 7 weken,en sinds een week of 2 slaapt hij best wel moeilijk.Niet alle dagen hoor,soms gaat het gewoon goed.

Gisteravond 23.00 laatste fles 150cc en om 3.10 was die alweer wakker ik heb het nog kunnen rekken tot 4.00.Toen weer een flesje 120cc en om 5.00 naar bed.Maar 45 min later was hij al heel onrustig.Hij slaapt steeds ongeveer 30 min en word dan weer onrustig.Dit ging door tot een 8.00.

Weer een fles 150cc en hij was gewoon bekaf en ik ook.Dus om 9.00 weer naar bed.Maar weer hetzelfde verhaal steeds hazeslaapjes.

Om 13.00 150 cc en vanaf dan ook hazeslaapjes.In de kinderwagen ook hazeslaapjes.Om 18.00 180cc en heel huilerig waarschijnlijk omdat hij gewoon moe is.Na een aantal hazeslaapjes is hij bij mij in slaap gevallen en slaapt hij nu net 1uurtje.

We bakeren hem al in sinds vorige week we hebben ook regelmaat en rust voor hem.Niet teveel prikkels.

Nu ik dit type ligt hij alweer onrustig te doen :?

Wat doen we niet goed?

Ik vind ht behoorlijk vermoeiend en zie op tegen de nacht.

Esmie

Kleine van mij heeft dat ook gehad… Daarbij rond de 6 weken blijken ze hun slaapritme te gaan veranderen mss dat dit het is. Ik heb J. op een gegeven moment ook even door laten jammeren snachts Ook zo rond de 7 weken en was ook heel snel van het fles van rond 3 uur af… Hopelijk vind je kleine ventje gauw zijn draai weer!

Heel vervelend :hug:

Je bent op n gegeven moment helemaal brak :?

Ik gok op n sprongetje :wink:

Niet fijn, maar dat is n kwestie van uitzitten :frowning:

Heel vee sterkte iig en wie weet komt iemand met de gouden tip :pray:

Misschien leesvoer aanschaffen (of lenen): Lekker slapen zonder huilen van E. Pantley of Pantly.

Heb er bij de oudste veel aan gehad, met name het verzinnen en instellen van een vast ritueel, laatste voeding in donker (aanwennen verschil dag en nacht).

Het was toen ook al fijn en rustgevend om er heel bewust mee bezig te zijn (je houdt dan een soort dagboek bij en noteert iedere ‘melding’ in de nacht).

En het kunnen nog krampjes zijn (Tarah gaat ook keerkonten als er in de verte poep of een kramp aan komt), tot een maand of 3 zeggen ze meestal.

Ik geloof niet dat je iets fout doet hoor :hug:. Je doet juist hartstikke je best en wil het beste voor je mannetje. Doorgaan zoals je bezig bent en misschien kun je de ‘nachtdiensten’ delen met je partner.

Wij deden in tropendagen met Kevin: m’n man van 20.00 (ik dus al naar bed) tot 00.00 uur, ik van 00.00 tot 06.00 uur, hij van 06.00 tot 08.00 uur. En in de meest bizarre nachten om en om 2 uren.