Waarom slaapt mijn dreumes niet meer?

Mijn zoon van 13 maanden heeft besloten om iedere nacht rond 3 uur wakker te worden en pas weer te gaan slapen rond een uur of 7. ( Als ik eruit moet dus :? )En dat gaat nu al een aantal weken zo en ik ben moe, en raak niet meer bijgeslapen.



Is het een fase? Gaat het vanzelf voorbij?



Zeg ja, zeg ja!



Iemand ervaring? En zo ja, hoe is dat verlopen?



Ik heb begrepen dat er bepaalde homeopatische druppels zijn, iemand daar ervaring mee?



Alle tips zijn welkom! Ik heb hier dus totaal geen ervaring mee, mijn andere kindjes waren allemaal brave doorslapers :angel:

Hoi anita



fransje heeft dat tot voor kort ook regelmatig gedaan.

Hij sliep altijd goed door en toen ineens kwam ie weer eens per nacht.



Heb ook geen redene kunnen vinden waarom ie wakker werd dus denk inderdaad toch een fase.

Nu heeft ie al 6 dagen achtereen doorgeslapen dus hoop dat die afse hier weer achter de rug is



ik weet hoe vermoeiend het kan zijn. sterkte meis :hug:

owja kwa homeopatische druppels heb ik weinig ervaringen maar heb op internet en hier op het forum heel veel lovende verhalen gelezen.



Tis toch homeopatisch dus zou het eens proberen, een juli moeder geeft 4 druppeltjes voor het slapen gaan en ios daar erg tevreden over

Ik ben die julimoeder :wink: en het zijn geen druppeltjes, maar tabletjes: Kindival. Op het moment ben ik daar helemaal niet zo tevreden meer over, dus ben er maar mee gestopt. In het begin hielpen ze wel heel goed! :thumbup:

Het slaapverhaal is hier intussen een omnibus geworden; we zijn al zo lang bezig. Eerst was het 's nachts uren wakker zijn, waar we ons maar naar gevoegd hebben en nu is het 's avonds niet meer willen gaan slapen en als het dan toch echt moet, niet in haar eigen bed. Ze valt pas rond tienen echt goed in slaap tegenwoordig, maar ze slaapt nu wel de nacht door…



Echt, ik hoop dat het allemaal maar een fase is! :pray:

Ik wil dit helemaal niet lezen…