Waarom komen er steeds meer cryptische topic-titels?

De laatste tijd valt me op dat er steeds vaker cryptische, ‘spannende’ topic-titels gebruikt worden als ‘raad eens wat…’ of ‘morgen ga ik…’, om maar eens wat voorbeelden te noemen. Waarom is dat eigenlijk? Is het niet gewoon prettiger als je meteen weet waar een topic over gaat en of je het wel of niet lezen wil? Ik vind dat wel zo handig eigenlijk.

Nou dat is al jaren zo en van mij mag het ook wel duidelijker.

ik vind het juist wel grappig, ben dan altijd erg nieuwsgierig wat er staat!



zeker hier in de huiskamer vind ik zoiets wel kunnen.

Kan me d`r niet druk om maken eerlijk gezegd :smiley:

o, ik vind het ook kunnen hoor, daar gaat het niet om, maar ik open de topics dus eigenlijk niet meer, ben niet nieuwsgierig genoeg dan :mrgreen:

haha daar heb ik dus wel last van, soms zap ik na een paar regels al ergens anders heen omdat het me idd niet interesseerd, maar ik kijk wel altijd even.



kan me er ook niet druk om maken Schoen :wink:

Ik vind dat de laatste tijd ook behoorlijk irritant, eigenlijk… :? Zet gewoon in de titel waar je vraag over gaat, het gaat er toch niet om hoe je topic het meest bekeken kan worden?! Ik sla zulke topic’s juist over.

Ik vind het juist leuk, zo word het spannend gehouden :mrgreen:

ik denk dat het ook komt omdat een titel kort moet zijn.

vaak kun je dan lang niet je hele vraag kwijt in dat ene zinnetje.



dan maar een pakkende titel en de rest van je vraag verderop.



vind het wel handig eigenlijk…

Ikvind het ook niet altijd fijn: onze pc is niet zo snel, en ik heb niet altijd zoveel tijd. Dus soms vlieg ik even het forum over, en open ik zo’n topic… duurt het ff voor ie geladen is, en dan kan ik er niet zoveel mee…



Dus dan sla ik het vaak maar over, en na een dag zie ik dat díe topic wel erg veel reacties heeft gekregen. Dan open ik hem dus wel, en dan vind ik het ook een leuk topic om wat te schrijven: maar dan kan ik eerst de 8 blz ervoor gaan lezen, wat dus ook weer veel tijd kost, haha

Barbara, ik ben het helemaal met je eens, ik vind het ook irritant hoor. Het liefst zie ik in 1 oogopslag waar iets over gaat… nu lees ik vaak ‘noodgedwongen’ topics die ik anders niet zou lezen.



Niet dat ik er wakker van lig verder, maar ik vind het persoonlijk wel prettig als een titel duidelijk aangeeft waar het topic over gaat.

neeeee ik vind het juist LEUK :mrgreen: Lekker spannend! Ach en op de eerste pagina staat meteen al waar het om gaat toch :wink:

Maakt de huiskamer juist zo leuk vind ik!



Mijn ervaring is dat het ook meestal leuke dingetjes zijn die er staan! hahaha



Ruud; is er niet een hoofdtitel SPOED te maken? er staan namelijk vaak SPOED dingetjes tussen en als er een speciaal hoofdstuk voor is kunnen we mensen direct te hulp schieten!



maar ja das off topic hihihi

ik vind t wel grappig eigenlijk…t is toch maar de huiskamer :wink: