Waarom kan ze nou nooit eens....

normaal wakker worden?

Zodra Kaya 's ochtends, 's middags of 's nachts wakker wordt is het gelijk alarmfase 1.

Niet zomaar jengelen of mopperen nee echt krijsen wat door merg en been gaat :roll: Onze buuf vond haar ook al zo’n krachtig stemmetje hebben :wink:

Zodra je haar kamer opkomt is het wel goed en begint ze te lachen maar mennnn… dit is 's ochtends ook voor ons niet relaxed wakker worden.

Onze oudste begon altijd lekker te brabbelen en spelen met haar knuffeltje als ze wakker werd zodat je zelf ook even op je gemak wakker kon worden.

Zodra Kaya begint kan me dit al zooo op m’n zenuwen werken dat ik eigenlijk al met een pesthumeur op haar kamer kom.

Die overigens weer zo vergeten is als ze me die gulle lach geeft hoor :inlove:

Maar net dus weer zo wakker geworden en moest het ff van me af tikken…

Doet C. ook, heel fijn :shifty:

Als ze wakker is zul je het weten.

Hier precies hetzelfde :roll: Ik ben zoonlief nu aan het leren dat hij niet moet huilen, maar gewoon mama moet roepen. Gelukkig heeft hij nu de leeftijd dat hij het wel begint te leren. Hij wordt wakker, moppert nog en vraagt dan naar mama :smiley:

ze is nog wel jong, maar hier heb ik duidelijk gezegd, alleen als je roept kom ik je halen. Dus stond ik achter de deur en met roepen van mama, tussen het krijsen door, deed ik de deur open met een mega zwaai en dan zei ik duidelijk…w at goed, je roept mama!

@konijn wrote:

ze is nog wel jong, maar hier heb ik duidelijk gezegd, alleen als je roept kom ik je halen. Dus stond ik achter de deur en met roepen van mama, tussen het krijsen door, deed ik de deur open met een mega zwaai en dan zei ik duidelijk…w at goed, je roept mama!




Ze is hier idd nog wat klein voor.

Want als me wel kan horen maar niet ziet gaat haar sirene nog harder loeien :wink:

Misschien ligt het aan de naam :mrgreen: , hier was het niet anders.

En zelfs nu nog snachts terwijl ze gewoon uit bed kan, zet ze het nog wel eens op een krijsen hahaha

Onze zoon deed het ook, ik ben toen begonnen met er op tijd heen gaan, op het moment dat ik ook maar de eerste tekenen hoorde van het wakker worden, sindsdien weet hij volgens mij dat ik wel kom zonder dat hij gaat huilen, en brabbelt hij me 's morgens wakker, en dat is inderdaad een stuk aangenamer wakker worden.

Maar hij doet dat ook nog maar sinds 2 weken hoor, ik wil je niet ontmoedigen… :wink:

Jana heeft t ook een tijdje gedaan, maar daarna heb ik gezegd dat ze me moest roepen en gaande weg doet ze dat nu ook, als ze eerder wakker word dan ons is het heel hard door de babyfoon… Mamaaaaaaaaaa ik ben wakkeeeeeerrrrrrr :inlove: :thumbup:

t.ara doet het ook en die is toch al ruim 3

onze pleegzoon van bijna 3 doet het ook, maar het inderdaad rot wakker worden. (zeker als je van geen kinderen naar een peuter gaat :? :mrgreen: )



groetjes Suzanne

Dat heeft Noa ook heel lang gedaan, maar sinds een maandje wordt ze kletsend wakker, zo gezellig!! En soms jengelt ze nog wel ‘uit, uit’ maar dat is toch beter dan krijsen :slight_smile: Dus hier is het eigenlijk vanzelf over gegaan!