Waarom kan ik expeditie robinson niet terugkijken??

Het gaat om aflevering 4! Probeer het al een aantal dagen en ik kan alles terug kijken, behalve de laatste aflevering…



Ben ik de enige? Kunnen jullie eens proberen of het wel gaat?



http://www.rtl.nl/components/reality/expeditierobinson/index_video.xml



Edit: het is natuurlijk expeditie en niet expreditie :mrgreen:

ik heb hem gisteren nog gekeken, alleen er staat geen plaatje van de aflevering, maar gewoon zo’n rond pijltje van rtl…

Ik zie de reclame, vervolgens lijkt het te gaan beginnen, maar dan ineens ververst mijn scherm en doet hij het niet meer…zit ik naar een zwart vlak te kijken…

@hermione wrote:

ik heb hem gisteren nog gekeken, alleen er staat geen plaatje van de aflevering, maar gewoon zo’n rond pijltje van rtl…




Dat klopt…maar ik kan hem niet kijken… :evil: :evil: :evil: En ik wil het zien :evil: :mrgreen:



(ben niet boos op jou hoor!)



Ik vind het zo gek dat ik alles op RTL gemist kan kijken, behalve die ene aflevering!

Ineens bedenk ik me dat het misschien via de site van de belgische televisie wel lukt :think: :think:



Moet ik eerst even achterhalen welke zender het is…en of je daar wel afleveringen terug kan kijken.



Maar dan nog wil ik weten waarom ik het niet kan zien!!

ik weet wel dat gisteren mijn wmp een update heeft gedaan… misschien dat het daar aan ligt??

Ik heb inmiddels via rtlgemist allerlei dingen gedaan die volgens hen kunnen helpen. Een van die dingen is WMP verwijderen en opnieuw installeren. Nu kan ik niet verwijderen. Hij geeft aan dat het niet gaat omdat er mappen nodig zijn die inmiddels al verwijderd zijn…dus ik kan heel de mediaplayer niet verwijderen…



Iemand een idee hoe ik dat kan aanpakken??

euhm, handmatig alle folders die met wmp te maken hebben verwijderen???(dus bij zoeken wmp of media player invoeren en alles wat er boven komt deleten…, maar da’s wel een secuur werkje… )

Je kunt denk ik ook gewoon de nieuwste versie van wmp downloaden, volgens mij zet ie hem gewoon over je oude versie heen…

Ik heb al de nieuwste versie, dus ik heb inderdaad nog een keer geïnstalleerd in de hoop dat het dan wel zou lukken, maar dat gaat ook niet!

welke browser gebruik je?

Ik gebruik Firefox, maar in Explorer werkt het ook niet.



Ik geef het op! Probeer het zo nog even op mijn andere laptop.

Ik heb het nu op drie computers geprobeerd en het lukt niet :evil:

Irritant. Ik heb het ook gehad maar bij mijn was het een kwestie van wachten, het laden duurde om de 1 of andere reden belachelijk lang. Het schermpje bleef bij mij eerst dus ook zwart maar na een minuut of 5,6, begon het vanzelf…

:eh: Ik kan aflevering 4 & 5 ook niet kijken, bij beide is het beeld zwart. Ik heb overigens wel geluid. En in de thumbnails zijn de afleveringen 1 t/m 3 wel zichtbaar maar 4 & 5 niet.

Dat wordt dus downloaden…

Nou, dan ga ik zeker een mail sturen…ik wil het zien!!!