Waarom hebben ze dit nu gedaan!!!???

@GroeneVrouw wrote:

Sorry dames,



Ik was er niet van op de hoogte dat je hier in de huiskamer alleen mag reageren als je het eens bent met het topic… :think:



Het was ook helemaal niet de bedoeling een discussie te starten, maar iedereen viel er zo hard overheen, dat het dat vanzelf wel wordt.

Ik vind dat het niet verkeerd is om mensen zo nu en dan te laten zien en nadenken over dit soort dingen; dan bedoel ik dus niet specifiek die twee reepjes maar vooral het feit dat de porties ook hier ongevraagd steeds groter worden (en de topics over afvallen, maagbanden al dies meer zei, steeds langer…). En dat ik me dus afvroeg of dat inderdaad wel een ontwikkeling is waar je zo blij mee moet zijn. Ik vind ook niet dat je het niet zou moeten eten; ik vind wel dat je ervan op de hoogte moet zijn wat je doet en de keuze bewust moet maken. T zal wel beroepsdeformatie zijn, ik ben tenslotte ook gezondheidscoach en kom dit soort dingen regelmatig tegen in de praktijk…



Maar zoals ik al zei, als je hier alleen mag reageren als je meepraat met de rest, dan houd ik er verder mijn mond over… :hand:




Ik vind dit nogal een overdreven reactie…Als er niet eens gezegd mag worden dat jouw reactie erg belerend en betuttelend overkomt (zo komt het op mij over) dan doen we hetzelfde toch als jij? Wij zijn het namelijk niet eens met jouw reactie en reageren daar dus op. Dus eigenlijk zeg je dat hier ook met jou meegepraat moet worden…want anders houd je je mond er verder over :think:

Oww en fijn dat je genoten hebt van je chocolade!

@GroeneVrouw wrote:

Sorry dames,



Ik was er niet van op de hoogte dat je hier in de huiskamer alleen mag reageren als je het eens bent met het topic… :think:



Het was ook helemaal niet de bedoeling een discussie te starten, maar iedereen viel er zo hard overheen, dat het dat vanzelf wel wordt.

Ik vind dat het niet verkeerd is om mensen zo nu en dan te laten zien en nadenken over dit soort dingen; dan bedoel ik dus niet specifiek die twee reepjes maar vooral het feit dat de porties ook hier ongevraagd steeds groter worden (en de topics over afvallen, maagbanden al dies meer zei, steeds langer…). En dat ik me dus afvroeg of dat inderdaad wel een ontwikkeling is waar je zo blij mee moet zijn. Ik vind ook niet dat je het niet zou moeten eten; ik vind wel dat je ervan op de hoogte moet zijn wat je doet en de keuze bewust moet maken. T zal wel beroepsdeformatie zijn, ik ben tenslotte ook gezondheidscoach en kom dit soort dingen regelmatig tegen in de praktijk…



Maar zoals ik al zei, als je hier alleen mag reageren als je meepraat met de rest, dan houd ik er verder mijn mond over… :hand:




Je hoeft je mond helemaal niet te houden, alleen is dit soort info al zo uitgesleten en overbekend, dat het niet meer ter zake doet. En zeker niet in dit topic, maar dat is misschien een kwestie van aanvoelen! :think:



En weet je, juist met de problematiek van verslavingen is het zo dat hoe meer men wijst op de risico’s , hoe groter de verslaving wordt! Geen goed idee dus! :wink:

jeetje dit topic is wel beetje uit de hand gelopen he :mrgreen:



mag ik dan nog even zeggen dat ik Bonbon bloc helemaal NIET lekker vind

:mrgreen:



ik ben pro-choco :thumbup: (is wel te zien aan mijn billen :wink: ), maar praliné vind ik echt :sick: