Hoopte er aan te ontkomen maar sinds een paar dagen is het bingo.
Lasse is nu drie en een maand.
Wanneer hadden jullie kids ‘het’ en hoe lang duurde het??
Gr Caroline
Ik lees ook even mee, bij ons is het nu een week of twee aan de gang.
Pfff, schei uit, Anne vraagt al een jaar waarom? Nu wordt het wat minder en kunnen we op andere manieren uitleg geven en stelt ze een vraag anders…dus hier duurde het ongeveer een half jaar, maar ze was er vroeg bij…dat kan vercshil geven denk ik. Veel sterkte :mrgreen: :inlove:
De “waarom” fase is hier nu voorbij (hij heeft een andere fase inmiddels haha)
Het heeft een 1/2 jaartje geduurd ongeveer…
Nu is het de hele dag:
MAM/PAP, vertel jij eens…hoe wordt een ??? gemaakt? :think:
(we hebben inmiddels al sok, knopje van de airco in de auto, de maan, water, koek, kaars, klei gehad)
Hij wil het dan tot in detail weten. Van het ontstaan van het materiaal tot aan dat het in de winkel ligt (en hoe het dan naar de winkel gebracht wordt hahaaha)
Hij luistert echt naar wat je verteld en zegt af en toe…oh ja!! :mrgreen:
(alleen soms weet ik echt even geen antwoord en probeer het af te wimpelen, maar daar trapt hij niet in)
hier ook al een dikke maand…“maar waarom dan” en dat ook als je antwoord hebt gegeven op een eerdere vraag. erg leuk en tataaaal niet vermoeiend. :liar: ( maar stiekem ooo zoo sweet)
Heb laatst moeten uitleggen hoe het donker en weer licht wordt… hij dacht dat papa het deed :inlove: …
Sebastiaan doet het al vanaf z’n 2e… zucht…
Het is een poosje minder geweest, maar de laatste tijd is het weer de hele dag: “waarom??”
AAAAAAAAAAAAAAAAAAA :wall:
Een aantal kindjes net als Lasse dus even boven de drie en ik hoor een aantal keer het termijnv an een half jaar.
Op een of andere manier zag ik er tegen op wetende dat ik niet tot het oneindige antwoorden weet maar ik probeer nu aan eht idee te wennen te lol er van in te zien en maar antwoorden te bedenken.
HEt valt me opdat hij een aantal malen per dag even een aanval heeft en dan weer even niet. Was van tevoren bang dat zoeits de hele dag doorging maar dat is niet zo - ineens is er een onderwerp (je loopt in het bos en er komt een vrouw op een paard voorbij - nou dan ben wel even zoet - waarom ze op dat paard zit en waarom ze daarheen gaat en waarom ze daar vandaan komt ed) of hij hoort een vliegtuig en dan gaat het een aantal minuten daar over. Maar gerust vervolgens twee uur niet en dat geeft burger moed.