Isabel slaap in een dreumesbedje onder een dekbedje en in een (dun) pyamaatje.
Nu heb ik van de week ons winterdekbed weer eens tevoorschijn gehaald en vraag me af hoe moet dat nu straks als het echt koud wordt met Isabel?
Volgens mij bestaan er niet van die kleine winterdekbedjes.
Of gewoon een dikke pyama aan?
Hoe doen jullie dat?
Jayden slaapt sinds kort ook oner een dekbedje, en dus een pyama (en romper, als het koud is van badstof) Maar heb ook een nieuwe slaapzak gehaald, met lange mouwen. Daar moet ie het toch niet koud in krijgen lijkt mij… (hoop ik )
hier ook een peuterbed met een dekbedje (van Ikea) en een pyjama.
Als het kouder wordt krijgt hij eerst een flanellen pyjama aan en bij echte vrieskou ook nog een slaapzak. Ons huis is oud en het dak niet geisoleerd dus dan wordt het binnen ook behoorlijk brrr…
Een slaapzak misschien ? Of anders een extra deken erbij op leggen. Eentje die groter is dan het dekbed zodat je lekker kan instoppen.
:shock: wat slapen jullie kindjes allemaal warm zeg…
Rhodé ligt in een ledikantje met het dekbedje van de ikea. Eerst had ze nog een rompertje met korte mouwen en een zomerslaapzak aan, maar ze lag zo te zweten dat we de slaapzak maar uit hebben gelaten.
Nu slaapt ze dus alleen in een korte mouw romper…en nog heeft ze soms een bezweet koppie :think:
Het is ongeveer 18/19 graden in haar kamertje (verwarming staat nooit aan…goed geisoleerd huis denk ik)
Lucas slaapt onder een zomerdekbed en in een katoenen pyjama
Pepijn slaapt in een slaapzak en heeft ook een katoenen pyjama aan.
Als het gaat vriezen, krijgt Lucas zijn winterdekbed en Pepijn een dikkere slaapzak.
Volgens mij krijgen ze het niet zo snel koud onder een dekbed. Koude winters hebben we hier ook niet echt toch??? Als mijn kids het toch koud hebben gooi ik er een deken overheen en is het ook goed.
Devi slaapt in romper, en pyama
In zijn peuterbed onder een dekentje ( dus geen dekbed ) met hoes eromheen.
Ik heb nu een dekentje, maar daar kan ik in de winter met klittenband er nogeen op vast maken :thumbup: