Waardebon van prenatal

Iemand vroeg aan mij wat ik wil hebben voor kraamcadeau, ik kan 123 niks bedenken, en dacht misschien een waardebon?

Wij hebben zelf geen prenatal in de buurt, maar vroeg me af, of deze dan ook via internet (webshop) te besteden is?

Anders moet ik iets van Hema ofzo doen…

volgens mij kan dat niet via internet, maar weet het niet zeker :think: anders hema, v&d, c&a, h&m vind ik altijd wel goede opties… veel wel alleen voor kleding, maar goed, die bonnen kan je ook over 1 jaar besteden bij wijze van, maatje 80 is niet zo vaak op voorraad. Van m’n werk heb ik bij de geboorte van Jesse prenatal bonnen gehad en die heb ik iedere keer met acties uitgegeven, had een bon van 50,00 en heb voor een stuk meer gekocht toen door de mamma mazzeldagen en de 2,50 kortingbonnen uit de babydozen :wink:

even een tip waar je waarschijnlijk nu niets meer aan hebt, maar bij primera winkels kan je ook kadobonnen kopen van oa prenatal. Altijd handig als je de winkel niet in de buurt hebt :mrgreen:



Groetjes Jiska

We zijn er dus uit, prenatal is niet in de buurt voor ons om even te shoppen van een bon, en internet accepteert het niet :wall:

Dus dan maar iets anders gevraagd, waardebonnen van andere ketens, en een verzorgingspakket.

bon van intertoys is ook leuk, kan je zelf wat moois uitzoeken als je kindje wat groter is, dan weet je ook wat hij leuk vindt!

Ik denk dat degene al iets gehaald heeft,