Waar.......

halen jullie (en dan vooral de kersverse mama’s) de tijd vandaan om zoveel te kokken??? Ik snap niet hoe jullie het doen, voor ik het weet is het alweer tijd voor een voeding… Daarbij moet ook het huis gedaan worden en boodschappen doen is ook geen overbodige luxe…Ook de hond heeft zijn dagelijkse beweging nodig… Als ik dan zie hoe sommige mama’s nog zoveel tijd hebben om te kokken, vraag ik me af hoe jullie het doen…

Tussendoor als Lianne een slaapje doet en 's avonds na het eten is mijn KOK-tijd. Maar in het begin kom je er inderdaad niet aan toe, pas als je een beetje in een ritme zit.



Nog gefeliciteerd, trouwens!

Haha Daantjuh, nou meid ik kan je vertellen dat ik bij de eerste al blij was als ik mezelf om 11.00 in de kleren had.



En nu heb ik mezelf inclusief 3 kids 's morgen voor 8.00 al in de kleren.



Echt het komt allemaal goed. Ook jij zult over een tijdje merken dat je weer meer tijd hebt om te kokken. De eerste weken zijn heel intensief, maar als er eenmaal een beetje regelmaat in komt zul je merken dat je weer meer tijd krijgt voor andere dingen.

ik sluit me bij het bovenstaande aan! :wink:

ikke ook :mrgreen:

KOmt allemaal goed (en soms blijft het sappelen :lol: )

ehm…



Tussendoor en als de kleine slaapt, en zoals nu als de oudste naar school is, manlief al aan het werk en dus ik even privé tijd heb !

tijd vrijMAKEN voor jezelf… :lol:

Ik kok-te juist vaak TIJDENS een voeding :shifty: , want ach dan moest ik toch stil zitten. En bovendien staat de laptop hier eignelijk de hele dag aan, maar doe ik daarnaast gewoon mijn dingen(huishouden en zo), en als ik weer een 'pauze verdien :wink: ’ is’t weer tijd voor kok :mrgreen:

Ten eerste tijdens slaapjes en ten tweede ook vaak als hij

in de bos of wipper zit/ligt. Ik heb hem niet de hele dag op m’n

arm eerlijk gezegd. Tussendoor doe ik het huishouden en de boodschappen combineer ik met een heerlijke wandeling.



Tijd zat en anders maak ik tijd wan tdat heb ik nodig om gezellig en

leuk te blijven doen. De strijk en de was kan ook morgen nog

als ik er niet toe kom. Ik maak me niet druk en laat me niet

gek maken :slight_smile:

als meneer op de psz zit , of hier ronddhuppelt en zichzelf goed kan bezighouden.

savonds ben ik hier nooit , dan mag mn man quaqken ( zoiets?)

@Paschal75 wrote:

Ten eerste tijdens slaapjes en ten tweede ook vaak als hij

in de bos of wipper zit/ligt. Ik heb hem niet de hele dag op m’n

arm eerlijk gezegd. Tussendoor doe ik het huishouden en de boodschappen combineer ik met een heerlijke wandeling.



Tijd zat en anders maak ik tijd wan tdat heb ik nodig om gezellig en

leuk te blijven doen. De strijk en de was kan ook morgen nog

als ik er niet toe kom. Ik maak me niet druk en laat me niet

gek maken :slight_smile:


Ik ga helemaal met Paschal mee. :mrgreen:



Maar eht scheelt ook wel dat we hier een laptop hebben. Ding staat de hele dag aan. En tussendoor KOK ik. Als beloning/uitrusten of ook zomaar!

@gismolo wrote:

Haha Daantjuh, nou meid ik kan je vertellen dat ik bij de eerste al blij was als ik mezelf om 11.00 in de kleren had.



En nu heb ik mezelf inclusief 3 kids 's morgen voor 8.00 al in de kleren.



Echt het komt allemaal goed. Ook jij zult over een tijdje merken dat je weer meer tijd hebt om te kokken. De eerste weken zijn heel intensief, maar als er eenmaal een beetje regelmaat in komt zul je merken dat je weer meer tijd krijgt voor andere dingen.




Sluit me ook hierbij aan.

Vind het echt onvoorstelbaar hoe sommige mama’s het doen… Als ik kijk bij de september mama’s die net zijn bevallen, zitten sommige gewoon gezellig door te kletsen alsof er “niks” veranderd is :slight_smile: Ik schrijf ook gewoon niet mee, omdat het niet bij te houden is, loop steeds veel te ver achter…



Ben blij als die kleine vent even op zijn eigen ligt, dat ik even snel door het huis heen kan…Maar ach ik blijf hoop houden dat het óóit goed komt :wink:

Daantjuh… dat komt echt wel goed hoor.

Je raakt er steeds makkelijker in. Het is hier nu zelfs zo dat ik me weleens verveel. Nou dat had ik ook niet kunnen denken toen de 1e werd geboren. Ik dacht dat ik nooit meer vrije tijd had en nooit meer zou uitslapen of vroeg naar bed kon. Maar dan lukt allemaal nog steeds.

Ik herken het wel.

In het begin bij Thijmen was al heel blij al ik voor de avond gedouchet en aangekleed was haha.

Dat was op een gegeven moment mijn doel, voor de middag klaar zijn met aankleden enzo.

Zo ben ik steeds iets anders er bij gaan nemen en als dat dan vlotjes liep dan nam ik er weer iets anders bij.

@Paschal75 wrote:

De strijk en de was kan ook morgen nog

als ik er niet toe kom. Ik maak me niet druk en laat me niet

gek maken :slight_smile:




IK heb altijd de instelling: Lucas en Marit zullen later hopelijk herinneren dat ik veel tijd voor ze had en leuk met ze speelde. Ik hoop dan dat ze zeggen: mama was er altijd voor ons.

En ik hoop niet dat ze alleen nog denken: mama had vroeger geen tijd voor ons maar m’n kleren waren wel erg netjes gestreken…