Hoi,
Ik ben over 8 weekjes uitgerekend en wij hebben een oorthermometer, maar dat mag niet voor baby’s.
Vorige week had ik de intake voor de kraam en ze gaf aan dat ik 2 thermometers in huis moet hebben.
Heb ooit wel van die digitale dingen gehad, maar die heb ik al is van mijn ouders gehad. Kan ze nergens weer vinden dus moet maar 2 nieuwen halen.
Verkopen ze dat gewoon bij de drogist en zijn die dingen eigenlijk duur?
Groetjes Gismo
Ja bij de drogist, rond de 5 euro als ik me niet vergis…
Thanx voor je antwoord dat valt me inderdaad mee. Had al even op internet gekeken, maar vond ze nog behoorlijk prijzig.
Bij de apotheek kun je ze ook kopen.
En wij hadden gewoon 1 thermometer hoor. Wil nu juist een oorthermometer hebben.
Succes met de laatste loodjes…het schiet al op voor jullie!
Krista, thanx ja joh nog 8 weekjes en het is zover.
Ik vind het ook een beetje overdreven om er 2 te moeten hebben.
bij kruitva… ongeveer drie euro stuk, gewoon ff twee gehaald, je kan ookmet eentje, maar dan moet je die ff schoonmaken met alcohol
Bij de Aldi hadden ze de afgelopen weken hele fijne thermometers. Binnen 10 seconden kun je de temperatuur aflezen en hij heeft een fllexibele punt. Hij was geloof ik 3,50.
Konijn, oh dat is helemaal goedkoop zeg ja dan kun je er wel 2 halen inderdaad. Ga ik daar van de week is even kijken.
Purpled, oke dan schrijf ik die ook even op.
hier gewoon van kleins af aan een oor thermometer gebruikt :think: ook door de kraam
Supermarkt C100. heeft ze ook dacht ik… en Super de…
@purpled82 wrote:
Bij de Aldi hadden ze de afgelopen weken hele fijne thermometers. Binnen 10 seconden kun je de temperatuur aflezen en hij heeft een fllexibele punt. Hij was geloof ik 3,50.
Bij de Kruidvat hebben ze deze ook, wel ietsjes duurder. Ik dacht dat ik er laatst 5,95 euro voor heb betaald.
Valt ook nog mee en ik heb geen gillende dochter meer die haar billen dicht knijpt
@gismolo wrote:
Krista, thanx ja joh nog 8 weekjes en het is zover.
Ik vind het ook een beetje overdreven om er 2 te moeten hebben.
Is 1 voor de baby en 1 voor de moeder, ik heb ze gewoon bij de kruidvat gekocht toen :thumbup:
Apotheek huismerk :thumbup:
Oke, nou dan kan ik er dus ook gewoon 1 halen, want wij hebben voor ons zelf zo’n oorthermometer. Maar ik had begrepen dat je die niet voor die kleintjes mocht gebruikten.
Blokker verkoopt die ook voor maar een paar euro.
Jeetje ze verkopen ze eigenlijk wel in heel veel winkels voor weinig.
Ik dacht echt dat die dingen 20 euro per stuk waren ofzo. Haha weer wat geleerd.
Bij de Etos krijg je ze ook!
ik heb ze bij prenatal gekocht, € 10,- per stuk :wall: …
(en ik heb tijdens de kraamtijd het temperaturen geweigerd :oops: …ik wilde echt geen polonaise meer aan mijn lijf…ach hormonen 8) )
ik tempte altijd ff zelf