jawel al 4 hele weken zwanger :dance: de 6e zwangerschap alweer waarvan 4 mk. 1 gezonde zoon en nu dus weer een frummelding in me buikje .
maaaaarrrrrr met alle vorige zwangerschappen had ik gevoelige borsten misselijk moe , me darmen die alle kanten uit stuiterden.
maar nu niks van dit alles , jaha alleen moe maar word ook minder , dit miss omdat ik aan de ijzerpreparaten zit en dat ik 2 weken geleden een ongelovelijke kreng was ben ik nu weer mezelf … misschien een heel klein beetje prikkelbaar maar dat komt ook omdat ik moe ben…
pfffffff afgelopen maandag voor het eerst positief getest , afgelopen zaterdag ook nog getest en welja vandaag nog maar 1 gedaan , en natuurlijk alle 3 positief .
ik heb al een beetje schrik omdat ik bang ben voor weer een mk , maar omdat ik mezelf zo tegen zat en ik op alles en iedereen aan het vitten was , was dit wel de bevestiging dat ik toch echt wel zwanger moet zijn …
maar nu alles weer minder en minder word slaat die twijfel weer toe he , nog meer … elke ochtend ben ik weer teleur gesteld als ik me borsten weer niet voel en god wat zou ik blij zijn als ik misselijk zou wezen zeg.
16 december heb ik de afspraak met de vk dan ben ik 8 weken , en in diezelfde week volgt er ook gelijk een echo … nog 3,5 week in de stress ik heb er helemaal geen zin in , we zijn zo blij dat het weer raak is , maar die zorgen en zorgen …
kon ik maar slapen tot eind januari dan ben ik ruim over de 12 weken en kan ik volop aan het genieten slaan , maar shit zeg dat kan natuurlijk niet .
Balen, Nathalie dat je (nog) niks voelt. Kan met het in jouw situatie wel voorstellen dat je graag iets wilt voelen.
In ieder geval voor jou: :hug:
Ik kan me je onzekerheid wel voorstellen, maar je bent nog maar zo kort zwanger…
De echte kwaaltjes komen vast nog wel, hoor, de hoeveelheid HCG hormonen in je lijf loopt nog tot een week of 12 op. Ik merkte bij mezelf pas met een week of 7-8 iets van kwaaltjes, en sommige vrouwen hebben zelfs helemaal nergens last van. Bovendien verschilt het ook bij dezelfde vrouw weer per zwangerschap. Niet te druk om maken dus (makkelijk gezegd, I know).
hoi,
ik heb sowieso weinig last van kwaaltjes gehad.
nu ruim 11 weken weer, en begin sinds een weekje pas wat last te krijgen van gevoelige borsten.
bij de vorige 2x ook weinig last, behalve moe.
nu ook niet echt enorm moe.
twijfel zelf zo nu en dan ook wel, maar ik leek toch gister echt wat te voelen (veeeels te vroeg ik weet het, maar bij de vorige was het ook vroeg).
dus…wachten…tot je een echo ziet…hoop dat je jezelf niet al te gek maakt!
en trouwens…
GEFELICITEERD!!! :dance:
Allereerst; van harte!
Bij mijn eerste zwangerschap heb ik totaal geen last van kwaaltjes gehad, helemaal niets. Deze zwangerschap begon met zo’n beetje alle kwalen die je hebben kan maar nu, 11 weken verder, zijn die ook weer verdwenen.
Zo zie je, iedere zwangerschap is anders.
Sterkte met deze onzekere tijd en vergeet niet af en toe ook te genieten
hoe begrijpelijk ik je ook vind…het hebben van kwaaltjes is meestal maatstaaf. Maar ik hoop dat je snel boven de pot hangt of geen hap meer door je keel krijgt etc etc
komt ook weer zo lekker lullig over he hahaha.
nee ik begrijp het wel , het is alleen met alle vorige zwangerschappen dat ik rond de 4 weken al echt zere borsten had en de misselijkheid kwam toen ook al opzetten … en ja nou weet ik ook wel dat niet elke zwangerschap hetzelfde is maar toch …
zucht …
hier nog eentje die niet zo kwalerig aangelegd is
bij mijn drie zwangerschappen (heb ook nog een miskraam met 12 weken gehad) voelde ik de eerste 7 weken HELEMAAL NIETS. heb eigenlijk alleen bij mijn huidige zwangerschap last van misselijkheid en moeheid gehad (in het 1e trimester dan).
ben het dus eens met Noasmama; 4 weken is nog zo kort. de kwalen komen vanzelf wel, maar hopelijk voor jou niet al te erg! :mrgreen:
Ik ben ook iemand die helemaal geen kwaaltjes heb gehad de eerste 12 weken af en toe wat hier en daar
Maar nu ben ik uit de 12 weken en wordt ik in enen misselijk :wall: :wall: snappen jullie dat nou???
Ik zou bijna willen zeggen; wees blij !
Ik heb bij beiden gelukkig geen kwaaltjes gehad…
Iedere zwangerschap is anders, zo zie je maar weer.
Probeer te genieten en niet alleen maar te piekeren
over kwaaltjes want zeg nou zelf; misselijk en spugen mis
je toch zeker niet ?
@nathaliehvdominique wrote:
maar nu alles weer minder en minder word slaat die twijfel weer toe he , nog meer … elke ochtend ben ik weer teleur gesteld als ik me borsten weer niet voel en god wat zou ik blij zijn als ik misselijk zou wezen zeg.
Hoi,
Wat herkenbaar zeg. Ben nu 6 weken zwanger en heb nog nauwelijks ergens last van. Soms gevoelige borsten en dan de volgende dag weer niets. Om gek van te worden.
Zelf heb ik in april een mk gehad, waardoor ik bang ben dat het nu weer misgaat. Bij de zwangerschap van mijn dochter was ik vanaf de eerste dag al misselijk en nu dus nog helemaal niet.
Wanneer kun je je eigelijk aanmelden bij de vk? Kan niet wachten op de echo.
Groetjes,
Angelique
de kwaaltjes beginnen nu wel een beetje te komen hoor , heb vanmorgen voor het eerst weer de wc omhelsd :dance: en me tepels beginnen nu ook al gevoelig te worden .
als je al eerder een miskraam heb gehad kan je nu al je VK bellen en een vroege echo te vragen, die krijg je dan meestal rond de 8 weken.
je word dan wat beter in de gaten gehouden.