Waar zijn de modie's?? GEVONDEN :D :D :D

Misschien een gekke vraag, maar het valt me de laatste tijd op dat er zo weinig moderators online zijn :think: Normaal was er altijd wel iemand online, maar nu lijkt het wel of er soms dagen zijn dat er niemand is :shifty: Ligt dit aan mij of zijn jullie er gewoon minder :eh:



Valt ook op doordat ik zie dat mijn pb’s soms pas na een dag of 2 gelezen zijn…



Ik begrijp dat jullie ook een gewone baan hebben hoor en het is ook geen commentaar, maar het valt me gewoon op (of het ligt gewoon aan mij :angel: )

Het is mij ook opgevallen! :thumbup:



En je banner :inlove: :thumbup: Spannend, gefeliciteerd joh!!! :inlove:

Misschien ligt het er aan naar welke modie je stuurt? Als ik voor mijzelf spreek ik ben er gewoon meerdere keren per dag hoor.

Jippie :dance: ben dus niet alleen :lol: :lol:



Dankjewelllll :inlove: :-* :-* :-*

@Kimmie1976 wrote:

Jippie :dance: ben dus niet alleen :lol: :lol:




reageer je daarmee nou op Ruud of op Hanneke? :think:

Ook naar jou heb ik wel eens pb gestuurd die dan langer op zich laat wachten hoor :wink: Maar jij hebt ook je vakanties, dus nogmaals geen commentaar daarop hoor :lol: Maar het valt in het algemeen gewoon op dat er onderin de ledenlijst weinig moderators online zijn… Een aantal maanden geleden was dit gewoon echt veel duidelijker (of staan jullie nu op onzichtbaar soms??!). Ik zit nog steeds op meest onganse en onregelmatige tijden op KoK en zie bijna nooit een modie online en daarom valt het me dus op. En wat ik al zei, mijn pb’tjes blijven vaak langer op ongelezen staan.

Ik ben behoorlijk veel online iedere dag en ik sta ook gewoon op zichtbaar.

:lol: Op Hanneke :lol: Maar ik dacht dat ziet Hanneke ook wel aan mijn spoiler :wink: En Ruud heeft gepost terwijl ik ook aan het posten was, dus zag zijn post pas daarna :lol:

Nogmaals modie’s, het is geen commentaar hè :wink: Het viel mij gewoon op, maar zoals gezegd kan het ook gewoon aan mij liggen :angel: :mrgreen:

Het viel mij vorige week al op dat ik Lydia hier niet meer zie.

Wilde daar nou niet persèe een toppic voor openen, maar nu we het er toch over hebben :smiley:

Een aantal maanden geleden waren er naar mijn idee ook meer posts van de modies. Jullie zijn misschien net zo veel online, maar posten minder, of hoeven minder in te grijpen of weet ik veel…Geen commentaar ook hoor, blijkbaar zijn wij met z’n allen gewoon heel erg braaf :angel: :wink:

Het laatste klopt natuurlijk helemaal Hanneke. :-* :mrgreen:



Zoals ik al zei ik ben er gewoon maar het klopt dat ik minder post. Druk druk druk etc. :wink:

MvSD en ik dacht laat IK er nou wel een topic over openen :lol: :lol: Laat ik nou eens goed gebruik van maken van de Huiskamer en posten wat me bezighoudt :mrgreen:



Maar Ruud, fijn dat we dus kennelijk met z’n allen zo braaf zijn dat jullie niet meer zo opvallen :thumbup: :lol: :lol:

ik ben er ook, hoor, meermaals per dag zelfs !

Ik kan heus niet lang zonder kok: zowel als mama/oma Gerda; als als modie. :wink:



(al was ik afgelopen weekend van vrijdagmiddag tot maandagmiddag effe op vakantie - zonder internet :mrgreen: )



Ik denk wel dat er méér via pb geregeld wordt (denk hierbij nu spontaan aan de rubriek aangeboden) als er wat moet medegedeeld worden aan de leden.



Kimmie, je valt heus wel op hoor meis, alleen al door je mooie banner :inlove: . Dus braaf zijn hé :wink: :-* :smiley:



liefs

Gerda

Haha Gerda, ik hoef niet op te vallen hoor :lol: Ik bedoel dat jullie kennelijk niet zo opvallen en dat dat dus komt omdat wij zo braaf zijn :angel: :mrgreen: Maar lief van je :-* :-* :-* :inlove:

@hanneke wrote:

Een aantal maanden geleden waren er naar mijn idee ook meer posts van de modies. Jullie zijn misschien net zo veel online, maar posten minder, of hoeven minder in te grijpen of weet ik veel…Geen commentaar ook hoor, blijkbaar zijn wij met z’n allen gewoon heel erg braaf :angel: :wink:


Wat dat aangaat heb je wel een beetje gelijk, het is een stuk rustiger sowieso, s’winters zitten we met z’n allen meer binnen en als het zomertijd is zijn we ook allemaal wat gemoedelijker of zo?

Het is heel gek maar zomers zie je echt veel minder pittige discussies om maar een voorbeeld te noemen.

Afgezien van topics verplaatsen en achter de schermen pb verkeer is het best rustig de laatste weken.

Ik persoonlijk klets niet zoveel mee in topics, er zijn er een paar waar ik wel wat te zeggen heb en als er hier en daar hulpvragen zijn reageer ik ook wel.

@~Melanie~ wrote:

@hanneke wrote:
Een aantal maanden geleden waren er naar mijn idee ook meer posts van de modies. Jullie zijn misschien net zo veel online, maar posten minder, of hoeven minder in te grijpen of weet ik veel…Geen commentaar ook hoor, blijkbaar zijn wij met z’n allen gewoon heel erg braaf :angel: :wink:


Wat dat aangaat heb je wel een beetje gelijk, het is een stuk rustiger sowieso, s’winters zitten we met z’n allen meer binnen en als het zomertijd is zijn we ook allemaal wat gemoedelijker of zo?

Het is heel gek maar zomers zie je echt veel minder pittige discussies om maar een voorbeeld te noemen.

Afgezien van topics verplaatsen en achter de schermen pb verkeer is het best rustig de laatste weken.

Ik persoonlijk klets niet zoveel mee in topics, er zijn er een paar waar ik wel wat te zeggen heb en als er hier en daar hulpvragen zijn reageer ik ook wel.




Daar zit inderdaad wat in, dat het weer richting zomer gaat :thumbup: Nou, ik vind het niet erg :wink: Ik kan het natuurlijk vermijden door niet in bepaalde topics te komen, maar soms gaat het zo hard en om helemaal niks :? Doe mij dit rustige dan maar :thumbup:

En bij een hittegolf buiten raken mensen ook weer uit hun humeur. Je zag die ups en downs hier ook op mijn werk altijd wel. Soms had je van die dagen, dan deed iedereen vervelend (of je kon zelf niks hebben natuurlijk :mrgreen: )



Ach, ik vind een pittige discussie altijd wel leuk :oops: , maar zoals het nu is is het mij ook prima hoor :wink:

Haha ja klopt, ik kan nu ook minder hebben :angel: Maar daarom meng ik me sowieso praktisch nooit in discussies :lol: En pittige discussies op zich is ook niets mis mee, maar je ziet vaak bepaalde mensen heel bewust olie op het vuur gooien en vervolgens melden ze weinig zinnigs tussendoor… Dat vind ik jammer en heeft weinig met discussies te maken :wink: Maar dat is mijn bescheiden mening :angel:

Gevonden??



Ik mis er nog een paar hoor :stuck_out_tongue: :mrgreen: