Waar zijn de Iglo pizza`s gebleven?

:think: :think:



Ik vindt die echt zooo veel lekkerder als de dr`oetker en Wagner…Vooral de bodem is zoveel beter als de andere merken…



Vooral de tonno :drool: Iemand enig idee waar ze nog te verkrijgen zijn?

Ik lees met je mee… Kan ze ook nergens vinden… :wall:

zijn ze niet overgenomen ofzo???

ik had volgens mij ook een favo pizza maar helaas :x

Als ik de iglo site bekijk staan ze er ook niet meer tussen

@Faith wrote:

Als ik de iglo site bekijk staan ze er ook niet meer tussen


Kheb ze maar ff een mail gestuurd :mrgreen:

Iglo is toch al enige tijd overgenomen door de Mora met zijn pizza’s ? :think:

Ik dacht dat ze waren overgenomen door Oetker :think: .

Ik als 99% vegetarier maakte vroeger wel eens een uitstapje vis, want oooooooh wat waren die pizza’s lekker van iglo met tonijn :drool: .

Zonde dat die er niet meer zijn! Al is het nu voor me makkelijker om toch 99,9% vegetarisch te zijn :shifty: :wink: !

moet bekennen dat ik ze niet mis vondt ze echt niet lekker vooral de bodem niet geef mij maar dokter oetker

@~Claudia28~ wrote:

@Faith wrote:
Als ik de iglo site bekijk staan ze er ook niet meer tussen


Kheb ze maar ff een mail gestuurd :mrgreen:


ben benieuwd :mrgreen:

Als je een keer zelf pizza hebt gemaakt smaken al die voorgevroren pizza s nergens naar :wink:

@mama van anne wrote:

Als je een keer zelf pizza hebt gemaakt smaken al die voorgevroren pizza s nergens naar :wink:




Ik vindt eigengemaakte pizza`s dus echt niet te eten…En dan kan ik aardig koken hoor :wink:



Maar goed ieder zijn eigen smaak natuurlijk :mrgreen:

Heb reactie terug:



Geachte mevrouw…,



Graag komen wij terug op uw vraag over de verkrijgbaarheid van Iglopizza’s. Helaas moeten wij u meedelen dat deze producten uit het assortiment zijngenomen, omdat er te weinig belangstelling voor was. Pizza’s worden algeruime tijd niet meer door Iglo geproduceerd. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.



Met vriendelijke groet,





Baal er wel van zeg :evil:

@mama van anne wrote:

Als je een keer zelf pizza hebt gemaakt smaken al die voorgevroren pizza s nergens naar :wink:




Precies … hier maken we ze altijd zelf (vinden de kids nog leuk ook). Ik maak ze helemaal zelf, de pakketten om pizza zelf te maken vind ik niet te eten.