hoi hoi
mijn dochter wordt nu bijna 13 en zit op de middelbare school en begint nu echt voorkeur te hebben merken.
Ze heeft een goed rapport gehad daarnaast komen de feestdagen en haar verjaardag dat ze van ons een paar mooie nike’s gaat krijgen.
nu ben ik al het neuzen op marktplaats maarja vindt het best eng om zoveel geld over te maken naar iemand die je niet kent en in mijn omgeving staat er amper wat op.
dus dacht roep jullie eens om hulp zoek dus ene beetje vintage look nike air max liefst zwart met wit of goud en zilver mag ook iets kwa felle vintage kleuren bij zitten maatje 36 en dat onder de 100 euro
wie weet waar je zoiets vindt voor zo min mogenlijk kosten ?
grand bazar (zwarte markt) in beverwijk zijn ze goedkoper als in de winkel.
is wel een heel eind uit buurt voor jou zie ik al.
ebay krijg je ze ook goedkoper is wel weer geld overmaken naar een vreemde maar ebay is wel iets veliger dan marktplaats en zijn vaak nieuwe schoenen.
bataviastad
****com
Edit beheer :naughty:
Je hebt pb
Wij gaan altijd naar de Zwarte Markt in Beverwijk.
Leuk dagje uit en je kan er nog leuk afdingen ook.
sneakershop
in google indrukken
Die heb ze ook goedkoop
ik kocht die van mijn zoon vorig jaar voor nog geen 50 euro bij van haren op de sportafdeling aldaar!
Ik zal je een link doormailen waar wij altijd onze nike s kopen. In de winkel krijg je nog 10% van de prijs af zonder te vragen
Zoiets? (63 en 65euro)
Ik ben geen sneaker fan maar die onderste is wel erg leuk zeg
@samara wrote:
Ik ben geen sneaker fan maar die onderste is wel erg leuk zeg
Wij dragen hier de classics, maar ik zag deze en vond ze ook wel grappig, wel leuk voor een griet van 13 denk ik dan.
ze zijn erg mooi maar waar heb je ze dan gevonden ?
heb ze op een site wel zien staan maar hadden niet de juiste maat (36)