waar vind ik voedingsbh met voorgevormde cup

Ik ben op zoek naar borstvoedingbh’s met voorgevormde cup. Wil die hebben voor van de zomer zodat je die compressen er niet doorheen ziet.

De lilypads werken niet bij mij, mijn tsr schiet er dwars doorheen :?

Verder zijn de bh’s die ik heb niet fijn meer en nu had ik ze van noppies besteld, maar die vond ik niet fijn zitten en ik zag ze bij de prenatal maar alleen in mega maten, en dat heb ik niet.

Nu vraag ik me af of iemand enig idee heeft waar ik verder nog met voorgevormde cup kan vinden?

Prenatal! :thumbup: Helaas niet online verkrijgbaar maar in de winkel hebben ze ze wel!

Ik heb er eens eentje bij de hema gehaald, maar kan ze vervolgens niet meer vinden :think:

Ik heb ze ook bij prenatal vandaan. Nog best mooie ook zelfs! Normaal heb ik 80C… Dus volgens mij zijn mijn voedingsbh’s dat ook. Ik weet niet welke maat je zoekt?

de prenatals die ik gehad heb, hebben ze alleen maar cup D en E ervan liggen.

En welke maat ik heb, ik ben zoekende, had 75B maar de meeste oude bh’s zitten me te strak (maar niet allemaal?), dus ik denk dat ik naar 80 over moet.

Heb gegoogled op voorgevormde cup, maar krijg verder niets gevonden helaas :frowning:

ik zoek ze ook maar dan 85 b :wink: ook 1 keer bij de prénetal gekeken en toen hadden ze ook alleen maar f volgens mij… iets te groot voor mij… misschien dat je ze bij prenetal in de winkel gewoon kan bestellen ???

Hoi femmie

je kunt ook kijken op lingerievoortwee.nl

Heb van daar een mooie gele voorgevormde beha

maarrr met zoogcompressen er in voel ik mij (cup 80C) beetje een “big mama” is wel erg veel vulling dan opeens…

ga zelf denk ik in zomer onder t-shirt voor lilypads met gewone beha (ben heel erg tevreden over cache coeur dunes beha met beugel die is ook bij lingerie voor twee te koop en bij prettymum)

groetjes!

Ik had ze bij de v&d gekocht. Vond ze prima zitten. :thumbup: In zwart en wit hadden ze het toen volgens mij.

oke thx, ga ik daar eens kijken, was dat met beugel?

(want ik was vergeten te vermelden dat ik zonder beugel zoek.)

En anders ga ik van de zomer toch voor nieuwe lilypads, misschien dat met nieuwe die tsr wel weer te onderdrukken valt.

Hmmm… apart dat ze bij prenatal alleen grote maten hebben. Manlief had destijds voor mij 4 voedingsbh’s in 80C gekocht (ook niet enorm groot dus) bij de prenatal. Ze hadden toen ook bh’s met een B-cup, hij belde me nog om te vragen welke hij moest halen.

Ik heb bij de V&D een bh gescoord met gewatteerde cups! Geen beugel :mrgreen: En een mooie pasvorm (niet tot aan je nek zeg maar :lol: ) En ook kleinere maatjes - ik heb geloof ik een 75C - maar B ook gewoon verkrijgbaar. O ja, het is eigen merk.

Ja die Jade noemt heb ik ook ehad denk ik. Inderdaad zonder beugel! Vond ze echt pima zitten.

ow dan ga ik daar eens kijken, ik had hem inmiddels gevonden van mammae, maar die is best aan de prijs (75 euro) en verder met beugel en hij zat wel lekker, maar voor die prijs moet ie heerlijk zitten :wink:

Daarna bij de prenatal, hadden ze voor mij mijn maat weggelegd, maar ik vond hem echt niet mooi zitten, was ook zonder beugel.

Ik kijk wel eens bij de v en d en ik denk dat ik verder toch voor de lily pads ga voor van de zomer als ik nog pads nodig heb, ik begreep onlangs dat dat ooit ophoudt? (ik heb bij dana tot 8 mnd gevoed maar vlgs mij al die tijd pads gebruikt…)

Die jullie omschrijven was een voedingsbh?

Ja, iss idd een voedingsbeha, enneh, geen 75 euro hoor - Ik geloof 19,95 :mrgreen:

jahoeeeeeeee ik heb ze! :dance:

Ze zitten als gegoten, precies wat ik zocht en dat voor die prijs :smiley:

hihi dat mag ook wel voor die prijs!!!

@RainbowR1 wrote:

hihi dat mag ook wel voor die prijs!!!

Ik bedoelde die bij de v en d voor 14,99 die heb ik gehaald niet die van 75 euro :wink:

En ze zitten net zo fijn en mooi :slight_smile:

oh ok hahaha! Gelukkig dat je voor 15 euro ook een mooie bh hebt! Scheelt je weer geld! 75 euro vind ik wel heel veel geld voor een bh!!!

Fijn dat je geslaagd bent!

Misschien bij shop4mama? Sommige voorgevormde bh’s zijn ook afgeprijsd: