Mijn dochtertje groeit best snel en gaat best snel door haar kleding heen. Maar ze groeit vooral in de lengte.
Bij haar geboorte droeg ze maat 44 wat nog aan de grote kant was maar al snel ging ze naar maat 50 en ook daar groeit ze nu langzaam uit. Van die pakjes met beentjes kan ze in de lengte in maat 56 of 62 aan omdat ze anders haar benen niet kan strekken maar dan zit het om de rest van haar lichaam zo ruim. Zo is het ook met rompers. Ook heeft ze vrij lange armen, waardoor ze met longsleeves al in maat 56 zit maar met tshirts vaak nog makkelijk in 50 kan. (hoewel ze daar wel al moeite mee krijgt met haar hoofd :oops: )
Dus, is iemand bekend met merken of winkels waar de babykleding smal maar wel lang is. Broekjes lukken wel omdat je daarbij veel hebt waar een verstelbare band in de taille zit. Maar echt longsleeves, rompers en pakjes??
Petit Bateau valt lang en smal (de dingen die ik er van ken dan tenminste).
Kleding van Ter Stal valt ook vrij smal.
Noppies valt ook vrij smal :thumbup:
Noppies valt smal.
Riley had maat 62 maar moest voor Noppies 68 aan, niet vanwege lengte maar vanwege de breeddte, hij was te dik :lol:
Petit Bateau wilde ik ook voorstellen ja.
Heb daar rompers van, ze zijn smal maar wel lang.
C. heeft de maat 50 ervan aan.
Eigenlijk zijn die Hema en prenatal rompers gewoon belachelijk breed :silenced:
En broekjes zonder voetjes eraan zijn denk ik het handigst.
Dan kun je er gewoon sokjes onder doen.
Vorige week heb ik kniekousen gekocht bij de Hema, omdat C. hetzelfde probleem heeft. Maar ze waren veeeel te breed en bleven niet hangen, geen succes dus hier, maar misschien heeft N. al wat dikkere beentjes.
rompers van het kruidvat.
Hans textiel.
mexx
Bakkaboe
jammer dat ik net alles wat de smal was heb weg gedaan… had het allemaal zo kunnen hebben.
heb misschien nog wel rompers maar die moet ik zoeken.
Noppies valt vrij smal en lang.
Met kleding van Prenatal ook de ervaring dat 't voor ons dikkertje te lang en te krap is, dus dat valt ook vrij lang en smal :mrgreen:
Kimmygirl, bij Babyboom kunnen ze je verder heel goed op weg helpen.
Ook zit er een winkel in de beatrixstraat, vlakbij de apotheek een winkeltje met veel noppies-mexx kleding, waar ze je absoluut verder willen helpen.
noppies valt vrij smal
thnx allemaal ik ga zeker noppies proberen.
Sweet-love de babyboom zit schuin onder mij dus dat gaat helemaal goedkomen.
Hier ook een binkie dat erg smal is en ik ben helemaal fan van:
- Petit Bateau
- Noppies
- No-No
Allemaal merken die heel mooi smal vallen :thumbup:
Prenatal valt hier echt belachelijk groot, kan bewijze van nog een 2e kind bij in :wall:
H&M en Hema vallen hier trouwens ook veel te breed.
Vandaag een babyface romper gekocht, ziet er ook smal uit.
En vond nog een romper van Esprit in de kast, ook smal en lang.
Ik heb twee bedrukte rompers van Simply Colors. Die zijn erg smal.
Ik (Jinthe dus ;)) heb een pyjama van Simply Colors, die vind ik dan weer niet smal. :mrgreen:
De jongensafdeling van Name-It is smal, het meisjesspul dan misschien ook wel
@D. wrote:
De jongensafdeling van Name-It is smal, het meisjesspul dan misschien ook wel
name it… gelukkig niet… dat is juist een van de vele die onze meiden weer past… wel zit er stretch in…
bakkaboe!! super leuk, blifjt na lang wassen ook nog mooi lang en smal!
Ons manneke is ook vrij smal. Noppies zit inderdaad prima. Heb vooral moeite om een leuk spijkerbroekje te vinden. Heb nu 1 spijkerbroekje, maar die zakt zo af.
@mallivy wrote:
Ons manneke is ook vrij smal. Noppies zit inderdaad prima. Heb vooral moeite om een leuk spijkerbroekje te vinden. Heb nu 1 spijkerbroekje, maar die zakt zo af.
Name It, echt waar!