De titel zegt het al; Waar koop ik heel goedkoop positiekleding?
En dan liever niet van marktplaats o.i.d. omdat ik niet echt een confectiemaatje heb sinds deze zwangerschap :roll:
De broeken die ik heel duur heb gekocht krijg ik niet meer omhoog zeg maar :oops: :oops:
Heb wat meer volume op m’n kont zitten :silenced:
Ik zoek naar maatje 36 a 38 en het gaat vooral om de broeken…
@J&F wrote:
De titel zegt het al; Waar koop ik heel goedkoop positiekleding?
En dan liever niet van marktplaats o.i.d. omdat ik niet echt een confectiemaatje heb sinds deze zwangerschap :roll:
De broeken die ik heel duur heb gekocht krijg ik niet meer omhoog zeg maar :oops: :oops:
Sinds wanneer is maatje 36/38 geen confectiemaatje meer en heb je met die maat meer volume op de kont :think: :think:
Lijkt me dat je dan juist heel veel keus hebt op o.a. marktplaats
Ik heb destijds leuke dingen gekocht bij de outlet shops van Miss Etam (voor een prikkie; €5,- voor een broek en ook voor een tuniek of truitje/shirtje).
Kijk maar eens op hun site onder winkels (en dan koopjeswinkels) of er één bij jou in de buurt zit.
Err ik had altijd maatje 32/34 en na mijn vorige zwangerschap 34…
Voor mijn doen heb ik nu dus meer volume op mijn kont
En aangezien ik qua lengte wel maatje 32/34 heb is maat 36/38 te lang voor me aangezien ik maar 1.65m ben :?
Geen in Almere maar wel in Utrecht
@Maxime wrote:
@J&F wrote:De titel zegt het al; Waar koop ik heel goedkoop positiekleding?
Sinds wanneer is maatje 36/38 geen confectiemaatje meer en heb je met die maat meer volume op de kont :think: :think:
haha dat was precies wat ik dacht…‘woooow, geen confectiemaat hebben, veel volume op kont en dan nog vragen om maatje 36/38?’
maar iig kijk eens bij de hennes anders. daar hebben ze ook voor die grote maat van jou( ) heel veel betaalbare keus.
@crien wrote:
Ik heb destijds leuke dingen gekocht bij de outlet shops van Miss Etam (voor een prikkie; €5,- voor een broek en ook voor een tuniek of truitje/shirtje).
Kijk maar eens op hun site onder winkels (en dan koopjeswinkels) of er één bij jou in de buurt zit.
Oke cool! Wist niet dat die bestonden!
Dank je wel, ik ga even googlen! :-*
@fiep klophout wrote:
@Maxime wrote:@J&F wrote:De titel zegt het al; Waar koop ik heel goedkoop positiekleding?
haha dat was precies wat ik dacht…‘woooow, geen confectiemaat hebben, veel volume op kont en dan nog vragen om maatje 36/38?’
maar iig kijk eens bij de hennes anders. daar hebben ze ook voor die grote maat van jou( ) heel veel betaalbare keus.
En aangezien ik qua lengte wel maatje 32/34 heb is maat 36/38 te lang voor me aangezien ik maar 1.65m ben :?
@J&F wrote:
@fiep klophout wrote:@Maxime wrote:@J&F wrote:De titel zegt het al; Waar koop ik heel goedkoop positiekleding?
uh ja ik had het intussen gelezen hoor. maar het stond er nog niet toen ik dit schreef
ik heb ook maatje 36/38 ik koop mijn broeken gewoon bij prenatal of babyplanet . heb vorige week een broek van mamalicious gekocht voor 25 euro met een beetje uitlopende pijpen maar heel leuk als je ze omslaat (ik ben 1.58) en ik vind voor die 25 euro is het ook niet erg als je hem korter zou moeten maken. bij prenatal heb je broeken van noppies voor 30 euro.
binnenkort start de opruiming of is al begonnen. Prenatal heeft (uit ervaring van vorige zwangerschap) op een gegeven moment 3 halen 1 betalen voor ook nog eens de uitverkoopprijs.
Tja, het is niet bij je in de buurt… Maar de prenatal in Hoofddorp is een soort dumpwinkel van alle prenatals.
Daar betaal je 3/4 euro voor een shirtje en iets van 8/10 euro voor een broek.
Ben er zelf ook erg goed geslaagd!
Had voor nog geen 40 euro meer dan 10 dingen gekocht!
Misschien vragen bij een van de winkels bij jullie in de buurt hoe of wat? Misschien zijn er nog wel meer van!!
ik koop bij miss etam outlet als ik wat leuks zie,heb daar al3 keer een volledig nieuwe outfit voor 8euries kunnen aanschaffen.
Heb bij prenatal pas een broek gekocht voor 25euro maar ik vind dat nog best prijzig voor een broek die je nog maar kort zal dragen…
Dus als ik iets nodig heb ga ik eerst bij miss etam outlet kijken
Bij hennes hebben ze uitverkoop in jou maatje en is leuk en heel goedkoop shoppen! En nou hihi 36 / 38 is een mooie maatje hoor :mrgreen: Ik moet ook weeeeer nieuwe positie kleding is alweer te klein
Ik heb nu ook 36/38 en ben 1.65m. Mij passen de confectiematen echt gewoon. Ik heb broeken van Noppies, Mamalicious en Vida Vita. Geen enkel probleem.