Waar vind ik een betaalbare wereldbol?

Via Google vind ik er heel wat, maar behoorlijk boven mijn budget. Nu zoek ik in winkels ook nooit naar die dingen, maar ze zijn vast ergens voor een redelijke prijs te vinden. Wie o wie helpt mij?

(MP was ook geen succes)

action heb ik ze eens gezien en wibra ook

wil je er een voor j of voor jezelf?

ik heb echt een heel toffe voor n bij de kruidvat gekocht eens. Zoeen met dieren en zo, die je overal voor belachelijk veel geld ziet, en waar de kruidvat dan 10 euro voor vraagt. het is al heel wat jaren geleden (dat kan he, als je al zo’n oude zoon hebt), maar ik zag ze een paar maanden geleden ook weer staan.

Voor J. :slight_smile:

Ah, dat soort winkels ja, dat kan natuurlijk. Ik hou mijn ogen open!

Ze zijn momenteel weer erg aanwezig. Ik heb me vorig jaar otgezocht en ben bij bruna uitgekomen. Maar ze zijn nu ook bij toys r us, bart smit, intertoys enz.

hema heeft er ook eentje in het standaard assortiment

Is geen hele grote, maar groot genoeg denk ik wel.

@mamaMarije wrote:

Kun jij inschatten hoe groot die ongeveer is? Op de website staan geen afmetingen.

@D. wrote:

@mamaMarije wrote:

Kun jij inschatten hoe groot die ongeveer is? Op de website staan geen afmetingen.

Ik denk dat die een diameter heeft van 15 a 20 centimeter…

grand bazaar zou zoiets ook kunnen hebben of xenos; dan kost het maar een schijntje. Primera evt. is weer iets duurder.

Succes Petri

Die van de hema is heel klein. Max. 10 tot 15 cm doorsnede. Bij de bart smit hebben ze er één van 20 cm doorsnede in de aanbieding voor 12 euro. Die is ook met licht. Bij intertoys hebben ze er één van 25 cm en één van 30 cm doorsnede. 18 en 20 euro. Beide met licht alleen die iets duurdere heeft verschillende kleurtjes licht.

Mijn dochter wordt bijna vijf en wil er graag één dus ik was ook al op zoek geweest. Ik heb ook een hele gave roze gezien (leuker voor op haar kamer :lol: ) maar die was meteen weer meer dan 30 euro.

@purpled82 wrote:

Die van de hema is heel klein. Max. 10 tot 15 cm doorsnede. Bij de bart smit hebben ze er één van 20 cm doorsnede in de aanbieding voor 12 euro. Die is ook met licht. Bij intertoys hebben ze er één van 25 cm en één van 30 cm doorsnede. 18 en 20 euro. Beide met licht alleen die iets duurdere heeft verschillende kleurtjes licht.

Mijn dochter wordt bijna vijf en wil er graag één dus ik was ook al op zoek geweest. Ik heb ook een hele gave roze gezien (leuker voor op haar kamer :lol: ) maar die was meteen weer meer dan 30 euro.

ook die roze hebben ze af en toe bij Kruidvat. voor een prikkie. volgens mij een tientje)

wij hebben een opblaasbare gekocht bij de bijenkorf voor een paar euro’s

Die bij de Hema bleek wat te klein inderdaad. Ik denk dat ik die van Bart Smit ga bestellen, had 'm ook zien staan. :slight_smile:

en bij kringloopwinkels of rommelmarkten kom je ze ook heeeeel regelmatig tegen.