Waar vind ik Baby Carnavalskleding?

Ik ben op zoek naar schattige carnavalskleding voor Fenna.

Tot nu vind ik alleen maar trappelzakjes en beperkt kleding vanaf mt 74.

Ze zit nu in maat 62, dus zoek iets van mt 68.

Liefste is bijv. een berenpakje.

Weet iemand waar ik dat kan vinden?

Even op MP snuffelen.

Ben ik ook al aan het doen :wink:

Ik had vorig jaar een bijenpakje gekocht voor Jayden, in de feestwinkel hier… :lol: :inlove: Lekker warm ding was dat. Was wel best prijzig voor iets wat hij 2 keer aan heeft gehad (30 euro geloof ik).

Ja zoiets zoek ik!

De prijs boeit me eerlijk gezegd niet zo…

Bij Bertus Workel heb ik m gekocht… weet niet of jullie dat ook hebben… Volgens mij hebben de meeste feestwinkels wel iets, maar vaak maar een paar pakjes… Hier lagen er toen ook maar 3 :think:

Ik zal zo even kijken welke maat het is, ik weet nog wel dat het klein viel, want hij had m echt geen maandje later aan moeten hebben :lol:

Zie al dat je niet echt in de buurt woont :mrgreen:

Jij reist trouwens heel wat af hè :wink: ‘Ken’ jou ergens vaag van jaaaaaaaren geleden :lol:

Haha ik gok op Monster :wink:

Edit: niet dus… nu wil ik dus weten waar je mij van “kent” 8) :angel:

Het is trouwens one size fits all, maar viel echt klein, want Jayden zat toen in maat 74 en paste er nog net in (in de lengte, de breedte ging prima ;))

Ik denk dat een feestwinkel of anders marktplaats de beste opties zijn :think:

313628177 link na een advertentie op marktplaats van een bedrijf die baby maten verkoopt en zo te zien ook niet echt heel duur 19,95 euro.

misschien heb je er iets aan succes :thumbup:

Dank je wel, ga vanavond even kijken.

Ik heb dat uberschattige bijenpakje bij de Hema gezien en wij hebben hier in het dorpje een feestwinkel waar ze onwijs veel carnavalskleding hebben. Kruidvat heeft ook regelmatig setjes als verkleedkleren.

Uhhhhhhh handige oma’s …

Petri

Je hebt pb

@Krabje, zag op de site die je me stuurde alleen maar grotere maten. (vanaf mt 80)

Heb inmiddels een heel leuk pakje gevonden! Dus ben wel geslaagd gelukkig!!

Leuk pakje!

Maarre ik heb er vanmiddag ook pakjes gezien van maat 74

Ik bedoelde met mijn beginpost dat ik geen trappelzakjes wilde, maar nu ik het terug lees staat dat er idd niet duidelijk.

Ok dan heb ik het verkeerd begrepen.

Nee, was niet duidelijk van mij.

Ben juist blij dat mensen reageren :mrgreen:

Fenna is natuurlijk ook net wat ouder als jouw zoon vorig jaar.

wij hebben deze…

de bovenste foto dat pakje is van ons zelf. via mp gekocht.

krijgt de jongste dit jaar aan…

Die synthetische pakjes zijn toch allemaal enorm brandbaar :shifty:

klopt, maar ons eigen pakje is van katoen, maar ik kan in grotere maten echt niet alleen maar katoen krijgen, maar zit wel brandvertragers in.