Waar speldjes die in dreumeshaar blijven zitten?

Onze prinses haar haartjes zijn lekker aan het groeien. Het wordt een krullenkopje zo te zien.

Alleen… ze lijkt wel pipo de clown omdat de uiteindes allemaal overeind wippen. Ze smeert er ook graag alles in wat maar op haar handjes zit.

Ik zou het graag lang willen laten groeien.

Maar lang is dus nog niet erg praktisch (smeerkaas erin, speldjes eruit frunniken). Hoe is dat bij jullie meisjesdreumesen? Nog kort of al langer?

Leuke andere opties om haar dat tussen kort en lang zit in toom te houden?

En ik heb speldjes (klippertjes) voor in haar haar, maar die zakken er na 2 minuten al uit. Er schijnen speldjes te zijn speciaal voor baby/dreumeshaar met extra rubbertjes ertussen. Maar geen enkele winkel waar ik kijk, heeft ze.

Wie heeft er een tip?

Wij hadden klitteband speldjes van de h&m dacht ik.

Die bleven prima zitten in haar vlassige dreumeshaartjes

Wij hebben bij de DA hele kleine clipjes gekocht. Die blijven best goed zitten, maar jitte heeft best al wat haar.

Een vriendin van ons heeft een dochtertje met wat minder haar en die heeft dezelfde clipjes en die doet altijd een klein beetje haarlak eroverheen, dan blijft het plakken :wink:

Misschien eens kijken wat ze hebben bij toverstaartjespuntnl.

Ik heb er nog nooit iets gekocht, maar je hebt er wel van alles.

Ennuh, speldjes staat zooo leuk :thumbup: Dan worden het echte meisjes :inlove:

Mijn dochtertje begint ook aardig lang haar te krijgen. Ik had een heleboel speltjes gekocht, je hebt ze bij de DA met een soort klitteband blijft erg goed zitten. Ze heeft een maand ofzo speltjes/elastiekjes geacceopteerd en toen was het over. Mevrouw wil absoluut niets in der haartjes hebben. Zo ontzettend jammer…