Waar op vakantie in Nederland?

Hallo,



ons kindje is nu drie maanden en aangezien we ook nog met een huis zitten dat geverfd moet worden, willen we onze vakantie deze zomer kort en niet te ver doorbrengen: in Nederland!

Wie weet een goede bestemming waar wat natuur is, waar manlief kan fietsen af en toe, waar we mooie wandelingen kunnen maken en het kindvriendelijk is? In Apeldoorn zijn we al geweest (hoge voluwe), dus liever ergens anders…

Bedankt voor de tips! :-*

Wij vonden het in Drente erg leuk. Je hebt meerdere parken daar. Wij waren in Landal, het land van bartje.

Drenthe is inderdaad erg mooi, bv de plaatsjes ruinen of dwingeloo erg veel bos en heide daar, heb er zelf gewoond, en ruinen is erg toeristisch en best veel te doen in de buurt.

Bedankt voor de vlugge reacties! :-*

Laat ze maar komen! :wink:

Lekker naar de kust in Zeeland; Burg Haamstede oid, superstrand, mooie duin- en natuurgebieden daar.

Dan ga ik ook voor Drenthe! Veel heide en bossen. Leuke kleine dorpjes (Orvelte is een aanrader) en prima fietsroutes voor je man. Wil je nog een beetje diepgang, dan is kamp Westerbork indrukwekkend.

Schoorl!!

Wij zijn er 2 weken geleden geweest.

Je hebt vanalles in de buurt.

Een super mooi bos wat je doet denken in de Ardennen te zijn.

Strand natuurlijk. En een heleboel mooie fiets- en wandelroutes.

Ik vind het echt een aanrader.

Ligt er aan waar je van houd… voor een bosrijke omgeving zou ik voor Drente of Twente gaan, hou je van strand, zocht ik het op 1 van de eilanden Texel, Terschelling enz. of Egmond, Schoorl enz.

Overijssel en Drenthe. :wink:

Hier in Z-Limburg. Natuur en leuke vakantieparken. En niet al te ver weg (is maar een uur rijden van Leuven).

We zijn net terug van een weekje Groenlo, heerlijk luxe huisje met 6 persoons jacuzi voor een redelijke prijs. Het park heet Marveld en is super kindvriendelijk

google op marveld recreatie en je vind het



succes met zoeken



:-*

ik zou zeggen kom naar ommen :thumbup: het stikt hier in de zomer van de touristen.en er zijn giga veel campings in ommen incl een camping die meerdere malen kindercamping van het jaar is geworden…



:mrgreen:

Ja, naar Wezep! In de omgeving veel te doen EN een mijn zusje verhuurt een huisje, erg handig en leuk met kinderen…Lekker in de bossen,

vakantieveluwe punt tk…

@diana30 wrote:

ik zou zeggen kom naar ommen :thumbup: het stikt hier in de zomer van de touristen.en er zijn giga veel campings in ommen incl een camping die meerdere malen kindercamping van het jaar is geworden…



:mrgreen:






Ik ben zelf van huis uit ook een Ommenaar, en zou voor mij uk ook voor Ommen en omstreken gaan!

Diana bedoel jij de kleine wolf?



Succes Jen

Noord Limburg of Zeeuws Vlaanderen. :thumbup:



Noord limburg is wat vlakker voor het fietsen. Zeeuws Vlaanderen vaak zonnig maar wel altijd wat wind…ook dicht bij en vlak bij de belgse kust :mrgreen:



Maar als je meer van bos houdt ja dan vind ik in de buurt bij Nijmegen ook wel :thumbup:



natas

Drenthe :wink:



We wonen hier nu vijf jaar en nog steeds hebben we hier een permanent vakantiegevoel.

Bos, groen, dierentuin, mooie omgeving, leuke dorpjes, leuke plaatsen om te shoppen, alles is er.

Wij gaan ook naar Drenthe (wezuperbrug!) een hele grote goed bekend staande camping, met zowel ingerichte sta caravans als div. soorten huisjes als zelf camperen!



ik heb er eeeerrrrrrggg veel zin in!!!

@jen wrote:

@diana30 wrote:
ik zou zeggen kom naar ommen :thumbup: het stikt hier in de zomer van de touristen.en er zijn giga veel campings in ommen incl een camping die meerdere malen kindercamping van het jaar is geworden…



:mrgreen:






Ik ben zelf van huis uit ook een Ommenaar, en zou voor mij uk ook voor Ommen en omstreken gaan!

Diana bedoel jij de kleine wolf?



Succes Jen




nee ik bedoel de beerze bulten…het ligt net iets buiten ommen…

:smiley: maar de kleine wolf is ook zeer bekent ja

Limburg, prachtig met die heuvels. Of ergens aan de kust… Eigenlijk telt Nederland zoveel mooie plekjes om naartoe te gaan…

Oh… vergeet ik je nog veel plezier te wensen! :mrgreen: