waar of niet waar

Klopt het dat je kan zien aan de wenkbrauwen wat voor kleur je beeb krijgt later?



:think: :think: dus als beeb lichte wenkbrauwen heeft en donker haar dat hij/zij licht haar krijgt?

In het ziekenhuis zeiden ze tegen ons dat Stan nooit in-wit zou worden omdat hij donkere wenkbrauwen en wimpers had.





In-wit is hij ook niet… maar hij is echt blond vergeleken met z’n geboorte. En ik denk ook dat hij deze kleur houdt…

ik zou dan otch denken dat hij donker wordt :think: wel grappig eerst donker haar nu donkerblond



Ivan heeft namelijk wel lichte wenkbrauwen maar wel donkere wimpers

hmm zou het niet weten hier bij allebij de geboortes kindjes zonder wenkbrauwen die zag je langszaam aan groeien de dagen weken erna.

onze kids beide hele donkere wenkbrauwen.

T.ara is heel blond en Y. blond

Ik denk niet dat het waar is, mijn zus heeft pikzwarte wenkbrauwen en wimpers, altijd al gehad, mijn zusje bruine, en beiden zijn heel lichtblond van haarkleur, veel mensen denken dus dat ze het verven, maar dat is niet zo :slight_smile:

hm… geen id eigenlijk



ik weet wel dat wij op de kappersacademie leerde dat als iemand z’n haar had geverfd je naar de wenkbrauwen moest kijken voor de haarkleur



maar of dat voor kinderen ook geld :think: veranderd allemaal nog zo toch bij die kleintjes

Maar er word dus gezegd dat de kleur van de wenkbrauwen niet meer veranderd :think: :think:

Dave had de eerste maanden geen wenkbrauwen

heeft echt heel lang geduurd eer hij iets had wat erop leek…en dan nog superlicht…

hahaha je hebt hem zelf gezien…hij neigt richting donkerblond rossig

en zijn wenkbrauwen zijn nu zichtbaar :mrgreen:



Jade is licht…de wenkbrauwen en haar haar…

Dat is niet waar. Mijn man heeft nu donkerbruin haar en als baby had hij geen wenkbrauwen en wit haar, totdat hij 5 was!

Mijn man had vroeger ook heel blond haar… maar nu is hij echt heel erg donker. N.y.nke had als klein meisje ook blond haar en lichte wenkbrauwen en nu wordt ze ook steeds donkerder.

femke had bij haar geboorte rode wenkbrauwen, haar haar is nu ook roodsig

oordeel zelf…



het is de linkse :mrgreen:

mijn juul is giga blond, ook blonde wenkbrauwen, maar pikzwarte lange wimpers, direct na de geboorte al!!

ze was eerst ook donker van haarkleur, maar ze is dus nu helemaal licht!