Waar moet ik nog zoeken!!!

Hey moeders,



Ik weet niet meer waar ik zoeken moet!

Keano huild al 2 dagen en nachten achter elkaar door, voornamelijk dan s’nachts…Slapen wil hij niet,zowel overdag als s’nachts, alleen even als ik in de auto ga rijden met hem. Gisteravond/nacht van 23 uur tot 5.45 uur met hem bezig geweest, om 02 uur de auto gepakt en eind gaan rijden. Toen sliep hij wel even, maar later weer krijsend wakker…

Vanmorgen maar huisarts gebeld en mochten gelijk komen. Maar hij verklaard Keano gezond :wall: Gezond kan hij wel zijn ja, maar dit doet ie toch niet voor niets. Hij is verkouden ja, maar zijn longen klonken goed. Zijn oortjes waren schoon, dus ook dat is het niet…

Nu rust hij net even bij mijn vriend op schoot, maar is telkens maar even. En zo moeten we weer door tot morgenvroeg. Mijn ogen staan al stijf in mijn hoofd van 2 nacht geen slaap :shock: Hoelang gaat dit nog door…

Als hij nog een paar nachten zo door gaat, breng ik hem gewoon naar het ziekenhuis…Ja wat moet ik nog doen! We hebben alles al geprobeerd.

Verlatingsangst misschien zei de huisarts, maar waarom huild/krijst ie dan nog als we hem pakken…En gewoon laten huilen zegt de huisarts, nou als Keano 15 min. in bed huild , gaat ie telkens met zijn hoofd tegen de bedspijlen aan knallen. Nou dat kan toch ook niet…En als hij zo een paar uur huild , dat kan ik niet aanhoren…



Iemand hier misschien ook ooit ervaring zelf mee gehad? En misschien tips ofzo… :pray:



Een moeder die niet meer weet wat te doen!

ohh meid,

wat vervelend voor je :hug: :hug:

als jullie het echt niet meer trekken, zou je misschien de HAP kunnen bellen, voor een second opion.

en niet slapen is echt funest, daardoor kun je zelf ook nog eens veel minder hebben,

sterkte meid :hug:

Ik weet het niet, helaas.

Maar wil je wel heel veel sterkte wensen…



Ik ken het helaas, wij zaten midden in een sprong.

zet zijn bedje eens ophoog met hoofdeinde. Kan zijn dat er nog geen oorontsteking te zien is, maar wel een pijnlijke druk op zijn oortjes is door de verkoudheid enz.



Misschien zou ik zelfs wel een zetpilletje geven in combi met zijn hoofdeinde omhoog… heel soms is dat een redding en 1x een zetpil die misschien achteraf niet nodig was wordt hij niet slechter van hoor



Heel veel sterkte meis, dit lijkt me zoooo zwaar!!

idd… een keer een zetpilletje proberen zodat jezelf kan bijtanken.



Hier ook dramatische weken gehad. ik kon het volhouden door overdag lekker bij te tanken. Wil je ook een emga hug geven! dit is gewoon even overleven! proberen lekker knuffelen… je arme mannetje zit zelf echt niet lekker in zijn velletje! :frowning: :hug:



hoe is het vannacht gegaan?

@Sweet-Love wrote:

Ik weet het niet, helaas.

Maar wil je wel heel veel sterkte wensen…



Ik ken het helaas, wij zaten midden in een sprong.




Sweet-love, midden in een sprong? Ook met 6 maand? En wat bedoel je daar precies mee? En daar ook iets aangedaan of dat niet…

Ja ik heb Keano een paracetamol zetpil gegeven vanaf gister. Gistermorgen gelijk toen we thuis waren en om half 7 één…Maar had het idee dat hij daar hyper van werd…Zelf gebruikte ik altijd Fiburcol zetpillen maar de huisarts schreef me deze voor…



Gisteravond tot ongeveer even na middernacht met Keano opgezeten…Steeds maar lopen en praten en troosten…Hij viel huilend bij me in slaap en na 20 min. heel zachtjes in bed gelegd en gelukkig sliep ie door…En we hebben hem daarna niet meer gehoord :dance: Dus zelf ook even paar uurtjes achter elkaar doorgeslapen…/



Nu kijken wat vandaag de dag brengt… :pray:

Oh , en Marijke, ja zijn bedje staat ook al 2 dagen op klossen…

Ja dat kan natuurlijk wel, door zijn verkoudheid.

Jeetje,wat vervelend. Slaapgebrek is echt funest voor je.

Ook zielig voor jullie kleintje, er is duidelijk iets wat niet lekker voelt bij hem.

Zijn jullie toevallig gewisseld van voeding of is hij overgegaan op een ander schema?

Onze oudste heeft het gehad met een maand of 9. Was waarschijnlijk ook soort van verlatingsangst. Wij hebben toen hulp gehad van de wijkverpleegkundige…misschien een idee om die eens te bellen? Zij hebben vaak goeie tips.

Jacqueline, ja we zijn van 4 flessen naar 3 flessen gegaan! Bijna anderhalve week nu omdat hij nu warme hap en fruit krijgt…

Hebben ze daardoor verlatingsangst bedoel je?



Maar terug gaan naar 4 flessen is natuurlijk geen optie.

En Keano drinkt nu al 2 dagen zijn flessen niet meer leeg, wat ie normaal altijd deed :think:

Nee, dat over de verlatingsangst staat los van de voeding. Ik was gewoon even wat opties aan het bekijken haha

De wisseling van de voeding kan bij jullie zoon misschien de oorzaak zijn van de nachtelijke paniek. Misschien is het voor hem even wennen aan de nieuwe situatie.

Moeilijk is het altijd om er achter te komen wat het nou is. Het kunnen zoveel oorzaken zijn.

wat fijn dat jullie iig een beetje geslapen hebben. Ik hoop echt dat het vanaf nu weer beter gaat, niets is zo erg als een huilend beebje die ontroostbaar is



:hug:

Ik haal net Keano’s neus leeg met zo’n pompje en nou zat er bloed bij :shock: Dus ik denk nu toch dat hij soort van voorhoofdholtonsteking heeft en daarom niet wil liggen…Toch?

@miralaan wrote:

@Sweet-Love wrote:
Ik weet het niet, helaas.

Maar wil je wel heel veel sterkte wensen…



Ik ken het helaas, wij zaten midden in een sprong.




Sweet-love, midden in een sprong? Ook met 6 maand? En wat bedoel je daar precies mee? En daar ook iets aangedaan of dat niet…


Nou ja, afgelopen week natuurlijk de 10 maanden sprong (of 11 mnd) huilen, niet goed slapen vaak wakker snachts , maar ook rond de 6 maanden heb ik deze sprong gezien. Niet slapen snachts terwijl hij doorsliep, heel hard huilen…

Toen het over was, ging hij ineens dingentjes doen waar hij eerder weken voor aan het oefenen is geweest

Dat bloed kan ook gewoon door dat neuspompje komen hoor. Heeft hij koorts? Zonder koorts zal er waarschijnlijk nergens een ontsteking zitten.



Wij hebben een aantal keer gehad dat de jongens 2 a 3 nachten huilerig en ontroostbaar waren.



Het kunnen tandjes zijn, die zijn misschien nog niet zichtbaar, maar wel op komst? Dan zou je Dentinox kunnen smeren en eventueel een paracetamol zetpil voor de nacht.

Het kan gewoon door de verkoudheid komen, dat hij minder goed door zijn neus kan ademen. Dan zou je een neusspray kunnen geven, een halve ui op de babykamer of Luuf smeren.

Het kan een sprongetje zijn, baby’s maken allerlei ontwikkelingen door en hierdoor kunnen ze een lichamelijke en/of mentale sprong maken, waardoor ze even onrustig zijn. Meestal drinken ze dan slechter, slapen ze slechter en huilen ze vaker.

Overdag lekker in de draagdoek? Misschien dat hij dan minder huilt? Bevalt hier heel goed!

Draagdoek helpt hier ook super! :thumbup:

Afgelopen nacht ging het eindelijk weer goed :thumbup: Meneer had geslapen van 21 uur tot 8 uur vanmorgen. Vanaf vanmiddag 14 uur begon hij weer… :think: Nu net in bed gelegd , afwachten wat hij nu doet. Tot nu aan toe hebben we hem iedere keer in armen moeten wiegen totdat ie sliep! En een draagzak, dan had ik daar gelijk mee moeten beginnen…Hij is nu zo actief dat ie dat vast niet wil :mrgreen:



Nee koorts heeft hij niet echt gehad, 1 keer 38,3 graad maar paar uur later weer normaal…



Denk toch dat het iets van een sprongetje is , en dat samen met zijn verkoudheid…



Nog maar even volhouden, hopen dat het zo over is… :pray:

Misschien zijn het tandjes?

Kunnnen ze ook heel erg last van hebben en ook pijn in de oren.