omdat onze jongste niet tegen bruine chocolade kan, maar alleen tegen wit,
ben ik dus (al heel lang hoor) op zoek naar witte paaseieren
en bedoel dan die voor te verstoppen…
weet iemand waar je deze kunt kopen?
(vind zo;n kleintjes niet leuk om te verstoppen en wil natuurlijk ook dat iedereen hetzelfde heeft…)
Je bedoelt van die witte chocolade holle paaseieren?
Die hebben we vorig jaar bij de Lidl gehaald :drool:
@sassie1980 wrote:
Je bedoelt van die witte chocolade holle paaseieren?
Die hebben we vorig jaar bij de Lidl gehaald :drool:
echt waar… heeft de lidl die?
daar moet ik morgen toch heen… hoop zo dat hun ze hebben…

Ik heb me er vorig jaar ziek aan gegeten, er ging elke week een zak a 10 eieren aan :drool: :sick: :lol:
Het waren van die holle chocolade eieren van 8 cm hoog en 4 cm breed ongeveer.
Ik kom nu niet meer in de Lidl (we hebben een Jumbo in het dorp en dat is dichterbij) dus ik weet niet of ze er dit jaar ook zijn.
Anders zou je nog bij de kruitvat plastic eieren kunnen kopen waar je zelf iets in kan doen…
@Fietje wrote:
Anders zou je nog bij de kruitvat plastic eieren kunnen kopen waar je zelf iets in kan doen…
daar heb ik wel aangedacht, maar dat is natuurlijk niet zo leuk, iedereen krijgt chocolade en zij krijgt dan zo;n plastic ei…
vorig jaar heb ik het een beetje kunnen sturen, maar toen had ze al zoiets van… dat ze die andere wilde hebben…
@Pitje27 wrote:
@Fietje wrote:Anders zou je nog bij de kruitvat plastic eieren kunnen kopen waar je zelf iets in kan doen…
daar heb ik wel aangedacht, maar dat is natuurlijk niet zo leuk, iedereen krijgt chocolade en zij krijgt dan zo;n plastic ei…
vorig jaar heb ik het een beetje kunnen sturen, maar toen had ze al zoiets van… dat ze die andere wilde hebben…
Ik bedoel meer dat je voor iedereen plastic eieren koopt die je dan weer kan vullen met kleine eitjes…
Maar wellicht dat je de bruine chocolade eieren al hebt…
@Fietje wrote:
@Pitje27 wrote:@Fietje wrote:Anders zou je nog bij de kruitvat plastic eieren kunnen kopen waar je zelf iets in kan doen…
Ik bedoel meer dat je voor iedereen plastic eieren koopt die je dan weer kan vullen met kleine eitjes…
Maar wellicht dat je de bruine chocolade eieren al hebt…
mijn ouders wel…
heb voor bij ons dat ze beide een schuim kuiken krijgen… dat is iets wat ze beide willen,
als ik er maar 1 had dan begint de andere weer te jengelen… :roll:
maar heb me voorgenomen dat het me dit jaar gaat lukken… desnoods via een bakker…
Vandaar dat ik nu iedereen gaan vragen (en morgen natuurlijk snel naar de lidl…)
Succes dan maar!
Gewoon witte chocolade-eitjes dus? Die heb ik bij C1000 gezien!
vroeger gingen wij met alle neefjes en nichtjes paaseieren zoeken.
Mijn tante verstopte dan echte en na het zoeken kregen we allemaal 1 groot hol ei van chocolade.
Is dat niet eventueel een optie?
Dus iets niet eetbaars verstoppen, iedereen er ?? laten vinden (onze oudste is altijd heel snel, die zeggen we dus ook gewoon te stoppen na 5 eieren ) en dan omruilen voor wat lekkers?
Dat zou je dan dus ook niet holle eitjes voor allemaal kunnen laten zijn.
Maar ben benieuwd of je geslaagd bent bij de Lidl.
ik zou zeggen DEUTSCHLAND :mrgreen:
Hebben ze toch altijd alles van chocolade?
Kun je mooi een paar dozen Hanuta´s voor me meenemen :mrgreen:
Oh sorry, je wil juist geen kleintjes :oops: (ik heb een ontstoken oog en dus maar 1 contactlens in, ik lees niet alles even goed )
klopt het moesten juist wat grotere zijn…
maar ben geslaagd… bij een speciale chocolatier…
hoorde van haar dat er zelfs mensen uit utrecht ze daar komen halen… dat zegt al genoeg…
lidl had ze niet…
mayo… duitsland heeft deze helaas ook niet, alleen witte hazen (die had ik vorig jaar)
maar als ik naar duitsland ga dan haar ik wel weer wat voor je… geen enkel probleem… je mag dan wel een heel boodschappenlijstje meegeven hoor…
wahahaha…weet je dat zeker
ik ben door mijn voorraden heen :mrgreen:
We gaan in augustus weer naar Duitsland dus we komen zoiezo zwaar beladen terug 8) :lol:
Geef maar een gil bij de shoppers als je weer gaat :-*
@mayo28 wrote:
wahahaha…weet je dat zeker
ik ben door mijn voorraden heen :mrgreen:
We gaan in augustus weer naar Duitsland dus we komen zoiezo zwaar beladen terug 8) :lol:
Geef maar een gil bij de shoppers als je weer gaat :-*
zowiezo niet vlg wk, maar daarna kom ik er wel… help me maar herinneren… :mrgreen: ik ga dan gewoon broodjes halen en schiet de winkel binnen…
Niet wat je zoekt (en je had het ook al), maar wel leuk: (Edit beheer: link verwijderd)
@Nienke123 wrote:
Niet wat je zoekt (en je had het ook al), maar wel leuk: *** (de mallen bij ‘om te gebruiken’).![]()
maar die ga ik wel opslaan… :-*