waar kun je kleren heen brengen die er geen winst op maken?

zoals de titel al zegt

wij hebben onze babykleren uitgezocht en zouden deze ergens naartoe brengen, maar voor hun is het teveel.

Nu willen wij de kleren wel afgeven, maar willen niet dat er winst op gemaakt wordt.

weet iemand een organisatie of iets anders waar je dit heen kunt brengen?

In Belgie heb je de kringloopwinkel, ik weet niet of deze ook bestaan in Nederland.

Daar kan je je spullen naar toe brengen en dan verkopen zij ze tegen een hele lage prijs. Maar de ‘opbrengst’ is voor de onkosten van de winkel en het personeel te betalen.

Het personeel zijn vaak mensen met een verstandelijke handicapt.

Wij hebben hebben hier ook een boel kleren naar toe gebracht en had er wel een goed gevoel bij.

Volgens mij heb je ook een vereniging Moeders voor Moeders dacht ik dat het heette.En die delen de kleren uit aan andere jonge moeders die het kunnen gebruiken.

Groeten

Isle

Leger des Heils? Heeft hier in de omgeving heeeel veel plekken om kleding af te geven.

Voedselbank neemt kleding vaak niet zelf aan, maar heeft vaak wel contacten.

Voedselbank?

Leger des heils?

Kleding bakken?

Hier in de buurt zit iemand die de kleding e.d. jaarlijks zelf naar Roemenië brengt.

Maar gezien je woonplaats heb je daar niet veel aan denk ik :slight_smile:

ik weet er wel een heel goed adres voor…

Voor b.lijf van mijn l.ijf huizen…

Er zitten vrouwen met kinderen die echt helemaal niks meer hebben…

En zelf de deur niet uit mogen…

(kan en mag geen adres geven natuurlijk, als je intresse hebt stuur ik je wel een PB)

je mag het ook hier komen afgeven :slight_smile:

geef ik het na 7 aug. mee naar een bekende die het zelf naar suriname brengt

Hier heb je VZP’s (verzamelpunten) en die geven/verloten het gratis. Ze zijn veelal te vinden op Hyves.

de kledingbank althans hier in Rotterdam heb je er 1.

jonge moeder centrums er zit er vast 1 bij je in de buurt

Gab ik stuur je even een PB want ik heb bv nog positiekleding welke prima nog te dragen is maar wat ik niet wil verkopen op internet. Bv spijkerbroeken die verder zonder gaten ed zijn maar waar de zoom wat van gaat rafelen. Een handige mama (in spe) met een naaimachine zoomt het zo om en kan er nog prima een hele zwangerschap gebruik van maken. Dus een blijf van mijn lijf huis lijkt me voor die kleding een heel mooie optie (al is het jammer dat ze ‘moeten’ bestaan :frowning: ) waarbij ik zeker weet dat het een goed plekje bereikt.