waar kun je een viewmaster kopen?

net bij de huisarts was mijn jongste helemaal in zijn nopjes met de viewmaster die daar lag. Er ging acuut een lampje bij mij branden en dacht dat het wel leuk was om in de zak van klaas te mikken… ware het niet dat ik hem dus (iig online) niet kan vinden bij bartje, intertoys of lobbes…



iemand enig idee waar ik zoiets wel kan vinden ?? Zoek eigenijk een viewmaster met cars, dora, diego ,diertjes en of reddingsvoertuigen(politie, brandweer, etc)

kruidvat heeft ze regelmatig in het assortiment.

ja idd kruidvat heeft ze wel eens en bart smit ook je kunt erdan losse plaatjes bij kopen

Ik heb er eentje van Cars, gekocht bij de Marskramer.

Oehhhhhh! Leuk idee! Ik ga es rondkijken, en idd wel eens gezien bij Kruidvat.

bartsmit :thumbup:



die van Cars is idd erg leuk :mrgreen:

Bij Blokker zag ik er een liggen van Dora!

Ik heb er 1 van de kruidvat.

8,99 :thumbup:

Hier ook bij kruidvat laatst nog een gekocht van cars gekocht voor 9 euro bij bart smit heb ik ze ook gezien bij de cars producten succes :thumbup:

Tijdje terug bij Intertoys voor EUR 6,99 met allemaal verschillende (disney)figuren.



Hier zitten ze regelmatig beide te kijken :thumbup:

Ik zoek nog schijfjes voor de Fisher Price view master, dus als iemand iets weet?!

het gaat um echt worden hoor… ik ga op zoek… op de webshops bij geen van beiden te vinden… dan maar ff naar de winkel…

Leuk idee zeg!

Ik ga ook op zoek, die gaat zeker in de zak van Klaas :mrgreen:

Ik heb er pasgeleden 1 gekocht bij Kruidvat. Ook voor de zak van Klaas, de verjaardag of de daarop volgende kerst. :smiley:

@hermione wrote:

het gaat um echt worden hoor… ik ga op zoek… op de webshops bij geen van beiden te vinden… dan maar ff naar de winkel…




8) Of bij de Efteling :wink: