Waar krijg jij geen genoeg van...

Het kan natuurlijk van alles zijn, je partner, je kind(eren), lekker eten of iets heel anders… :wink:



Zal ik maar de aftrap doen?

Ik krijg geen genoeg van kleding, schoenen en accessoires, ben namelijk een enorme shop-aholic :mrgreen:

heel afgezaagd misschien maar heel eerlijk

mijn heerlijke lieve spontane altijd vrolijke dochter :inlove: :inlove:

ik krijg geen genoeg van mijn nichtje en neefje :inlove:

maar vooral ook niet van alles wat cocos te maken heeft…die geur :drool:

De laatste tijd? Chocolade :oops: :drool:

Kietelen, strelen, masseren en aanverwanten :oops:



Als ik heel eerlijk ben krijg ik van mensen in het algemeen echt op een gegeven moment wel genoeg. Nova en Tyas zijn niet altijd even lief en kan nou niet zeggen dat ik daar dan geen genoeg van kan krijgen hahaha. En ook Chris kan zeuren.



En hoe lekker bepaald eten dan ook is, eens wordt ik toch vol of misselijk hahaha



Maar kietelen op mn rug, op een gegeven moment val ik gewoon in slaap ervan hahaha

@Esther83 wrote:

Kietelen, strelen, masseren en aanverwanten :oops:



Als ik heel eerlijk ben krijg ik van mensen in het algemeen echt op een gegeven moment wel genoeg. Nova en Tyas zijn niet altijd even lief en kan nou niet zeggen dat ik daar dan geen genoeg van kan krijgen hahaha. En ook Chris kan zeuren.



En hoe lekker bepaald eten dan ook is, eens wordt ik toch vol of misselijk hahaha



Maar kietelen op mn rug, op een gegeven moment val ik gewoon in slaap ervan hahaha




Oja heerlijk, maar dan enkel dat.

Op de een of andere manier willen ze er altijd wat voor terug :roll:

Lig je helemaal relax bijna te slapen komt ie weer :lol:



En iets anders wa ik op dit moment graag doe is slapen, ik lig niet lekker meer kan moeilijk in slaap komen, Yari die nog steeds minimaal 1 keer per nacht komt en dan ook nog zwanger :zzz: :zzz: :zzz: :zzz:

Ik ben geeeek op shoppen, daar kan ik ook geen genoeg van krijgen. :lol: En pizza shoarma, hahahaha! :lol:

kaas

Wendy :inlove:



mij nooit teveel, eerder te weinig, en als ik haar 1 dag niet zie, ( gebeurt regelmatig) lig ik met een heimwee buik in bed,



wendy is mijn allesie, mijn nichtje, mijn bloed, een deel van me.



Wendy :inlove: 4- ever, hahahaah :dance:

Broodjes warmvlees of kip :oops: :mrgreen:

@DreamingOn wrote:

Ik ben geeeek op shoppen, daar kan ik ook geen genoeg van krijgen. :lol: En pizza shoarma, hahahaha! :lol:




Oh en mijn kleine neefje van twee jaar oud :inlove: "I-ANDAAAA Kussieee!!! :inlove: " En getrappel in mijn buik, dat zal ik wel gaan missen straks! :inlove:

Van de liefde die ik ontvang van mijn grote en kleine man :inlove:

Van in bed liggen en slapen denk ik…

de aandacht van hub :inlove: :inlove: en van de tijd die ik samen met hem en de hond doorbreng.



Lezen en scrappen kan ik geen genoeg van krijgen. Kom echt tijd te kort daarvoor :lol:

gnocchi :drool: :drool: :drool:

@Esther83 wrote:

Kietelen, strelen, masseren en aanverwanten :oops:



Als ik heel eerlijk ben krijg ik van mensen in het algemeen echt op een gegeven moment wel genoeg. Nova en Tyas zijn niet altijd even lief en kan nou niet zeggen dat ik daar dan geen genoeg van kan krijgen hahaha. En ook Chris kan zeuren.



En hoe lekker bepaald eten dan ook is, eens wordt ik toch vol of misselijk hahaha



Maar kietelen op mn rug, op een gegeven moment val ik gewoon in slaap ervan hahaha


ja dat in slaap vallen met kietelen ken ik van jou!!! :wall:

Het gegiechel van Sam :inlove:

en m&m’s met pinda :drool:

slapen, daar kan ik echt iedere dag weer opnieuw van genieten :oops:

van lekker relaxen op de camping daar krijg ik echt niet genoeg van haha

momenteel geniet ik erg van de momentjes van rust :oops: …



maar vooral krijg ik geen genoeg van Isa die de slappe lacht heeft :inlove: