waar kopen jullie kleding in de maten 134/140?

Hoi allemaal,

Elise zit in 122/128 en dat is weer zo’n grensmaat. 134/140 is toch weer een andere kledingstijl vind ik, waar kopen jullie deze maten vooral en waar is het leuk shoppen voor een meiske van nu 7?

wow ze is nog maar 7

Elise draagt t hier ook,.hihih

Wij shoppen bij de Shoeby,Didi,Hema,H&M,V&D,WE

eigelijk overall en nergens :lol:

Ze zit nu nog in 122/128, maar daar ben ik qua zomerkleding wel compleet in en aangezien er overal sale is, ben ik me voor volgend jaar aan het orienteren en dan zal ze qua bovenkleding wel in 134 zitten…vorig jaar droeg ze 122 los qua bovenkleding. Broeken draagt ze nu nog 122, dus voor ze daarin 134 krijgt zal nog wel even duren.

Ja das waar,.woon je een beetje in een stad

gewoon alle winkels in en uit lopen Heerlijk

Momenteel ook veel bradderie’s/rommelmarkten waar vaak ook Nieuw

genoeg te vinden is.

We wonen in Haarlem. Ben benieuwd morgen

Ik vind t ook altijd lastig, vooral omdat maat 134/140 wel meer stoer is zeg maar. En mijn meisje nog altijd alleen maar zwierrokjes en jurken draagt, broeken zitten niet lekker zegt ze :smiley: Ik maak dus veel jurkjes/rokken zelf. Ook koop ik bij H&M, esprit, V&D en wehkamp. Hier in de buurt niet zoveel keus dus voornamelijk op internet shoppen!

Hier hetzelfde probleem voor mijn 9-jarige.

Ze is helemaal geen stoere meid die grote prints mooi vind, maar alle kleding boven de 134 is heel stoer en ‘uitdagend’ gemaakt zeg maar. Snap je wat ik bedoel?

Ik slaag heel goed bij Zara. Leuke normale kleding die van een kleine maat tot een jaar of 12 gaat, en nu nog leuk afgeprijsd ook :wink:

we zijn geweest en toch nog wel goed geslaagd! Eigenlijk voornamelijk bij de bristol (erg netjes geprijsd!) en de coolcat. Moet wel zeggen dat ik het bij de coolcat erg lastig vond, toch veel stoer inderdaad en niet voor een meisje van 7. De shirtjes met een hond/poes e.d. deden het goed :wink: Helaas de broeken veel te smal, maar die waren bij de bristol weer goed :wink: Verder de WE inderdaad, C&A en H&M. Viel me wel erg op dat er veel stijlen in 1 winkel zijn en dat het inderdaad erg zoeken en selecteren is. Dat worden dus meerdere winkels in de toekomst :wink: maar voorlopig kunnen we vooruit!

Leukk,.foto’s ?

Ik shop ook idd overal,eigelijk voor alle kids hoor

en maandelijks,want als ik op zoek ga vindt je uiteraad niets :lol:

hier een flinke dame van 6! ik heb nu ingeslagen op de braderie… allemaal van de WE. Ook leuk schattige rokjes daar gehaald en leuke shirtjes! en twee a lijn jurkjes… had zeven stuks kleding voor 29 euro

ze mag et nu alleen aan bij bijzondere gelegenheden, 1 jurkje kan van de winter 1 rokje ook, de rest is beetje op de groei voor komende zomer… of om van de winter ergens onder te dragen of met een wit shirt eronder.

Ik shop voor mijn dochter graag bij de Dpam (in Be of Fr of online), echt leuke meisjeskleding!

Annemieke zit in dezelfde kledingmaat (ja echt…) en zij is dol op H&M en Coolcat :slight_smile: