Waar koop je heel goedkoop een douchegordijn?

Wij gaan de badkamer verbouwen en willen tijdelijk even een douhegordijn ophangen om toch te kunnen douchen. Waar kan ik heel goedkoop een douchegordijn kopen? Ik heb er al 1 van Marktplaats, maar wil er nog 1 hebben. IKEA heeft ze, maar die zit niet zo dichtbij. Het hoeft geen leuke te zijn, hij mag oerlelijk zijn, omdat het tijdelijk is en daarna toch weggaat.



Groetjes,



Viratine

geen action, wibra in de buurt

Zou ook zeggen: Action/wibra/zeeman.

Xenos heeft er 1 voor ongeveer 4,99 €. Het is een grote natte kat. Ik vind het een beetje een kruising tussen een kat, een hond en een cavia, maar hij is wel super cute :inlove:

En voor dat geld kon ik m niet laten liggen.

Hebben Action en Wibra ze? Die zitten hier wel in de stad…

xenos



Wibra volgens mij niet, de Hema heeft volgens mij ook wel

gamma, blokker, hema,…



liefs

Gerda

Wij hebben hem bij Xenos vandaan… Maar dat zijn niet echt kwaliteitsgordijnen, dus na ongeveer 2/3 jaar heb je wel weer een nieuwe nodig.

Action, heb ik weleens een gekocht voor 2.00 gaat alleen niet zo lang mee…

hjaalde ze altijd bij de blokker

Bij de Jumbo op dit moment… 1.99

gamma, kwantum, leen bakker

Waar ik wel op zou letten he, ik heb altijd goedkope douchegordijnen gehad… en die ‘plakken’ altijd tegen de rand van de docuhebak… terwijl je ook van die gordijnen hebt die van een soort stof gemaakt zijn (ipv plastic fantastic) en die zijn zoooooveel fijner… :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Xenos… Die heeft die stoffen die Faizaa bedoeld…voor 7 0f 8 euro… En je kan 'm wassen…



Ik heb er hier een met Winnie de Pooh… :mrgreen:

Das geen geld Miekske… :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ik ken die met dat zeehondje logo, van een vakantiehuis van het werk van Azzy… en die zijn een stuk duurder… :thumbdown: En Winnie is :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Nee hè!



(heb hier ook de dure hoor…maar Winnie kon ik niet laten liggen…die moest ik hebben… :oops: :mrgreen: )

EN handig voor als je moet afwisselen… :mrgreen:

ik heb altijd de plakgordijnen gehad… nu een cabine… zat er al in maar anders had ik meteen zo’n stoffen gekocht hoor… werd gek van die plakgordijnen… :evil: