waar koop je gecondenseerde melk?

Ik wil graag iets bakken van het weekend, maar ik heb daar gecondenseerde melk voor nodig. In de Albert Heyn kon ik het niet zo snel vinden. De medewerker wist niet eens wat het was, en ik wist niet waar in de winkel ik moest zoeken.



Kan iemand mij vertellen waar ik dat kan vinden, en waar in de winkel het zou moeten staan?





Alvast bedankt!

Die kan je gewoon in de supermarkt kopen.



Het staat bij ons bij de houdbare melk.

bedankt, ga ik morgen nog eens zoeken. Die jochies bij de AH wisten natuurlijk niet wat het is, laat staan waar ik het kon vinden.

Bij de houdbare melk enzo dus? Ben benieuwd.



Bedankt alvast

In de albertheyn staat het volgensmij vaak bij de buitenlandse / toko producten. Ik keek althans vaak bij de houdbare melk / koffiemelk, maar daar stond het nooit.



Heb me er vaak genoeg kapot naar lopen zoeken omdat ik het gebruikte voor een koek, maar iedere keer was vergeten waar het stond. Iedere medewerker die je vroeg kende het niet en zei dat ze het niet hadden. Nou, echt wel hoor! Maar ik vergat dus ook iedere keer waar het stond.

Bij onze AH staat het ook bij de Chinese producten, van Friesche Vlag is het!

Het staat naast de kokosmelk tussen de Konimex producten.

Bijna elke supermarkt heeft he tegenwoordig wel (al weten ze het soms niet eens :lol: ) maar een toko heeft het ook. Vaak neem ik het daar van mee omdat ik er daar aan denk :mrgreen:

Hier staat het bij de AH juist weer bij de langhoudbare melk producten :slight_smile:

En bij de deka juist weer bij de koffiemelk :mrgreen:



Het is idd van Friesche Vlag, een rond blik met wit etiket met uiteraard hoe kan het ook anders… Een Friesevlag erop :wink:

En met dikke rode letters staat er “gecondenseerde volle melk met suiker” onder…

Als je het nu niet kan vinden :mrgreen:

Toko, natuurwinkel… maar ik zie het tegenwoordig ook wel eens in de supermarkt voorbij komen…