Ik ben op zoek naar blauwe en roze geboortesnoepjes, en dan het liefst die bakertjes (weet niet of ze echt zo heten). Ik was gister in de grote snoepwinkel…(Je weet wel) daar hadden ze ze wel, maar alleen de blauwe, omdat de roze tijdelijk niet meer geleverd werden zeiden ze.
Nu ga ik dinsdag met verlof, en ik wil maandag op de vergadering iets leuks, maar kleins mee nemen, als soort van afscheid. Maar aangezien we niet weten wat het is, heb ik roze EN blauwe nodig.
Wie weet waar je die nog meer kan kopen?? Of anders, wie heeft er tips??
Ik wil in iedergeval iets met chocolade, omdat iedereen daar wel van houdt…
(PS: Ik weet niet of het in deze topic thuishoort, anders, verplaatsen maar!!)
bij ons kun je dat soort dingen bij de banketbakker krijgen, evt kon hij het ook bestellen/maken en dan was het er de volgende dag.
De banketbakker bleek hier trouwens heel veel dingen te hebben omtrent geboorte, hij had achter de toonbank een boekliggen met ontzettend veel dingen die we kond kiezen.
Misschien kun je het daar eens vragen? en anders internet?
Ik weet dat de Hema geboorte petitfourtjes heeft en zo, mischien kun je daar slagen?
(en ik vind hem prima staan hier hoor :-* )
hier idd bij de bakker.
Hebben ze idd die poppetjes maar ook geboorteflikken etc (chocorondjes met muisjes erop).
En anders zelf even aan het fröbelen?
Pak diepvriessoesjes dopen in gesmolten chocolade en die door de muisjes heen rollen (per stuk dus dan he :lol: ).
Hier heeft onze oudste op getrakteerd toen zijn jongste broertje geboren werd (wij wisten wel dat het een jongen werd, dus ik heb dat in week 38 ofzo samen met hem gemaakt en zo weer in de vriezer gemikt :thumbup: ).
Jamin en Prenatal hebben ook wat dingetje voor bij de geboorte…in blauw en roze
wat goed, bedankt voor te tips! Ik was er gek genoeg nooit zelf op gekomen, dat een bakker dat ook zou kunnen hebben. En de Prenatal?? Heeft die dat soort dingen?? Nooit geweten. :oops: Ik ga morgen nog eens op pad, op zoek naar die dingen…En anders idd die soesjes, is wel een leuk idee.
Ik zou gaan voor de bakker en de hema. De prenatal heeft toch alleen van die snoephartjes??
Bij mijn weten heeft de HEMA de geboortesnoepjes niet meer in het assortiment.
En de bakker vind ik een goede tip!!
Ik heb inderdaad daarnet bij de bakker van die blauwe en roze chocolade flikken gekocht. Ze waren alleen heel duur. Maarja, toch maar gekocht.
De bakertjes kan ik nergens vinden…Heel raar. Maargoed, ben blij dat ik toch iets heb kunnen vinden, anders is het zo kaal om weg te gaan, zonder iets lekkers te geven.
Bedankt voor de goede tips!!
Inderdaad Prenatal!