Bij mijn vorige zwangerschap had ik er een van Noppies, zonder zo’n rottige warme buikband…
zoiets wil ik nu weer, underbellie heet het geloof ik?
weet iemand waar je die kunt kopen? Ik woonde er praktisch in, dus na 6 mnd was ie ook echt op :mrgreen: vond hem echt zijn geld waard, maar ik heb geen idee meer waar ik hem toen heb gekocht.
ik ben meer van het online shoppen, maar kan hem niet vinden, ja, op mp, met een zeer onduidelijke maat aanduiding, daar begin ik niet aan.
liever even passen dan.
Ik woon zelf in NB, blak boven goeree-overflakkee.
He! Ik zie een banner! Gefeliciteerd!
Ben je al bij Kids Factory in Breda geweest? Daar heb ik er ooit eens een gekocht.
Kidsfactory zit ook in Amsterdam :thumbup:
Mama licious broeken Annette, zitten perfect.
Begint je broek al te knellen? :lol:
Bij de Esprit (online) heb je ook enkele onderbuikband jeans.
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
die van mama licious die ik heb gezien hebben allemaal zo’n band die je over je buik moet heen trekken? of kijk ik dan verkeerd?
ik heb nog 1 broek die erg lekker zit, en 1, maar daar is de knoop vanaf gegaan met wassen, mijn oude positiebroek (jeans, heb ook andere hoor) is echt nog veel en veel te groot, dat is niks.
kidsfactory zou ik vrijdag uit mijn werk wel even heen kunnen zijden, nu ik zo zit te denken, wrs heb ik hem daar de vorige keer ook weg…
bedankt voor de felicitaties
esprit online idd heb er zelf ook 2 vandaan en zitten super
centrum eindhovuhhhhh… Inanna… daar hebben ze leuk personeel… en super hippe zwangerschapskleding… dus ook broeken… heb van verschillende merken oa mamalicious broeken gehad… heeeerlijk doordragen ook daarna nog… :inlove:
Bij de Prenetal hebben ze vaak ook wel Noppies. In Rotterdam zit ook een vrij grote winkel met enkel positiekleding (Future Maman). Hier heb ik destijds bijna al mijn kleding gekocht. Deze winkel zit ook in Breda en Den Bosch.
En als je op de site van Noppies kijkt, dan kun je ook vinden in welke winkels ze het verkopen.