Waar koop ik schoentjes maat 17?

Hallo dames,



Weet iemand een adres waar ik schoentjes maat 17 kan kopen? Imke heeft het net aan nu met haar 13 maanden.

In de gewone winkels vind ik niets, haar voetjes zijn zelfs te klein voor de meetlat, :shock: maar ja, kan haar ook moeilijk op haar sokken meenemen op de fiets.



Slofjes in deze maat zijn ook goed, loslopen doet ze toch nog niet.

Nou ik weet nog heel goed dat ik bij de geboorte van een van de kinderen een stel Nikes kreeg in mt 17… rot gelachen want zoon met grote voeten pastte ze dus vrijwel direct :lol:

Dus misschien zulk soort schoentjes eens kijken?



Ik vind dat zelf helemaal niks, dus daarom ook een ander uiterste;

papoutsi’s, zooo lief. Volgens mij al in hele kleine maatjes, maar dat zou je even moeten checken.

bij slofjes hebben ze vaak s, m en l maten.

Gaan in cm’s die je dan zelf even op moet meten natuurlijk :lol:



Kom je in de categorie Zootjes, Aapies etc Heb ik voor onze 3e toen hele leuke besteld, voor het eerst zoiets online gekocht en zijn nog hartstikke goed.

Zijn toen ook idd met name voor op de fiets gekocht, want alleen sokjes ging me ook net iets te ver.

Babypaws of Aapies. Ze loopt nog niet neem ik dan aan.

Ik ga eens zoeken op de merken die jullie hebben gegeven. Imke heeft echt gewoon erg kleine voetjes, heb ze vanavond gemeten 9.5 cm. :o



Hahaha, kan ze later nog Geisha worden of zo! :mrgreen:

@Kittycat wrote:

Babypaws of Aapies. Ze loopt nog niet neem ik dan aan.




Nee, niet los, wel met ondersteuning.

van de Aapies weet ik dat ze ook een extra small maatje hebben… is dacht ik 10 of 10.5 cm… maar ze moet ook iets ruimte over hebben natuurlijk.



Daar hadden ze toen ik voor onze zoon keek voor meiden ook van die leuke ballerina’s enzo :inlove:

Ik heb in mijn winkeltje nog wat kleine schoentjes en slofjes liggen:



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=94797&highlight=

@Alette wrote:

Ik heb in mijn winkeltje nog wat kleine schoentjes en slofjes liggen:



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=94797&highlight=




Hoi alette, ik heb even gekeken, maar het is niet wat ik zoek.

Je hebt het trouwens wel heel handig ingedeeld in je winkeltje!

Ik weet dat Shoesme ook hele kleine maatjes heeft. Onze uk heeft met 13 maanden haar eerste schoentjes gekregen, was ook maatje 17.

Mijn dochtertje had vorige zomer aapies ballerina’s, die waren heel handig.

Ik geloof dat Bardossa ook kleine schoentjes heeft.

Hier ook 1 met kleine voetjes… ik heb uiteindelijk van stabifoot maar dat begint bij maat 18…



De winkel waar ik het heb gekocht heeft ook een webwinkel. Overigens hadden ze in de winkel zelf alleen maar kinderschoenen. Leuk hoor!

http://schoentjesparadijs.nl/



Bij babyschoenen hebben ze een aardig assortiment. Allicht kun je de eigenaar emailen om op te meten hoe groot schoentjes zijn?



Lastig hè een ukkepukkie hebben.

Isa had (en heeft) ook hele kleine voetjes. Zij had ook na haar eerste verjaardag schoentjes aan op de fiets, maatje 17.



Het merk was Gattino, viel qua prijs ook wel mee (ze kon toen nog niet lopen) en ze had inderdaad ook slofjes en nikes :mrgreen:

V&D heeft ook schoentjes vanaf maat 16 ofzo…

vorige week ben ik in een soort sportschoenenwinkel geweest voor All Stars voor mijn zoon, maar daar hadden ze ook heeeeele kleine schoentjes van Puma, Nike’s enzo. Niet helemaal mijn ding, maar wel klein :smiley:

Dames, jullie hebben me al een eind op weg geholpen met jullie tips.

nikes en zo vind ik helemaal niets, maar ik heb al links en rechts wat leuke dingen gevonden voor mijn kleine prinses.



En meggie, tot nu toe vind ik het nog niet zo lastig om een ukke pukkie te hebben hoor, je doet lekker lang met de kleertjes! :wink: :mrgreen:

(voor de nieuwsgierigen, Imke past maat 68 nog steeds, soms 74)

Maten zeggen niet zoveel, tussen noppies of name it zit bijv een behoorlijk verschil, kom maar op met lengte en gewicht en een foto natuurlijk :lol:

En fijn dat ‘klein’ zijn het enige maar is toch :wink:

@kantjeboord wrote:

Dames, jullie hebben me al een eind op weg geholpen met jullie tips.

nikes en zo vind ik helemaal niets, maar ik heb al links en rechts wat leuke dingen gevonden voor mijn kleine prinses.



En meggie, tot nu toe vind ik het nog niet zo lastig om een ukke pukkie te hebben hoor, je doet lekker lang met de kleertjes! :wink: :mrgreen:

(voor de nieuwsgierigen, Imke past maat 68 nog steeds, soms 74)




Hier ook nu net in maat 74 maar rompers 62/68 gaan nog prima :slight_smile:

Je hebt wel gelijk dat je lang doet met kleertje haha. En luiers, ik realiseerde me vanmorgen dat ik al maanden in maat 3 zit.

Hier dan net maat 18 qua voet maar was net als jij al even op zoek.



En ach qua gedrag doet ze er niets van onder hoor. Pffff.

Lena heeft maat 18, ook zo handig :wink:

onze peuter liep wel al stapjes net na zijn verjaardag en had toen ook deze maat. schoenwinkels beginnen vaak pas bij maat 20 :roll:

goede merken met kleine maten zijn Gattino, Pediped en Shoesme.

beetje googlen naar een webshop, bijvoorbeeld op kleine voet.

:-*

ja, die laatste heeft veel keus Elisa, denk dat ik daar kan slagen of bij een ander, ik twijfel nog, heb 2 leuke paren gezien, nog even een nachtje over slapen. :zzz: :lol: