Waar koop ik een r4 kaart voor de nintendo ds

Wie o wie weet bij welke winkel ik een r4 kaart voor de nintendo ds kan kopen?

Mijn neefje is zondag jarig en heeft vandaag besloten dat hij een ander cadeautje wil dan gepland :wall:

Ik kan wel een hoop online winkels vinden maar dan ben ik bang dat ik dat niet ga redden voor zondag :wink:



Wie kan mij helpen :-*



Edit beheer; spoedoproepjes graag gebruiken waar ze voor zijn

Hoi,



ik zag je vraag over een kaartje voor de ds. Bij deze zaak heb ik 'm besteld (adapter en kaartje) en had 'm de volgende dag binnen.



*************



Volgens mij is dat wel alleen als je 'm als briefpost, zonder verzekering laat versturen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt, of van iemand anders een goede tip krijgt.



Succes!



Groetjes,

Cynthia





edit beheer; commerciële link verwijderd

In Goirle zit 4Uconsole en bij die man kun je het kaartje ook ophalen dus dat is ook nog wel een optie vanuit Den Bosch.

@Cynthia wrote:

Hoi,



ik zag je vraag over een kaartje voor de ds. Bij deze zaak heb ik 'm besteld (adapter en kaartje) en had 'm de volgende dag binnen.



*************



Volgens mij is dat wel alleen als je 'm als briefpost, zonder verzekering laat versturen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt, of van iemand anders een goede tip krijgt.



Succes!



Groetjes,

Cynthia





edit beheer; commerciële link verwijderd




Oeps… :oops: Ik dacht al, waar is mijn pb gebleven… Het was dus niet de bedoeling dat hij hier zou komen te staan. Maar ja, het was laat enzo… :wink:

Als je de link nog wilt, kan ik 'm nog wel sturen.

Je hebt pb

Bedankt voor de antwoorden.

Ik snap nu ook waarom ze die kaartjes niet in de winkel verkopen dankzij de uitleg van de mw van de Intertoys :wink: :doh:



Ik ga hem toch maar even via internet bestellen en :pray: dat hij op tijd aankomt.