Waar kan ik een speculaasvorm kopen?

Ik ben op zoek naar een (houten) speculaasvorm, maar tot nu toe zonder succes.

In het buurtwinkelcentrum waar ik kom, zit wel een Xenos, Blokker en Hema, maar allemaal kleinere filialen daarvan. Loont het de moeite om naar een groter filiaal toe te gaan, of moet ik ergens anders zoeken?

Volgens mij worden de houten vormen bijna nergens meer verkocht, of je moet in een speciale bak- en/of keukenzaak informeren :think: maar bij de ‘gewone’ huis-tuin-en-keuken winkels verkopen ze ze eigenlijk niet meer. Mijn sm heeft een paar jaar geleden nog gezocht naar een vorm, uiteindelijk via een banketbakker een tweedehandse op de kop getikt :wink:



Misschien dat er intussen al weer meer vraag naar is, maar ik zou er niet op rekenen :shifty:

Op Marktplaats worden er meerdere aangeboden :wink:

Tjemig, ik wist niet dat speculaasvormen alweer zo uit de mode zijn, voel me nu heel oud ineens :wink:



Marktplaats is geen optie, want ik wil hem kado geven aan een vriendin in het buitenland, en ik vind het een beetje raar om dan iets tweedehands te geven.



En ik moet hem ook al binnen 2 dagen in huis hebben (ben lekker op tijd met kado’s inkopen), dus via internet is eigenlijk ook al geen optie (zeker niet met de verwachte post-stakingen).



Maar ik zal eens kijken in een speciale kookwinkel, dank voor de tip.

Ik stuur je via PB even een linkje… is een internetwinkel, maar je kan er ook afhalen.

Woon je in de buurt van Utrecht? Ik was zaterdag een dagje aan het winkelen en zag zo’n houten vorm in een kookwinkel. Ergens aan een gracht :think: . (tjonge daar heb je veel aan :lol: )

bedoel je Betsies kookwinkel(met de bekende voor en achter voor een linkje :wink: )?

Allemaal bedankt voor het meedenken! Ik heb net contact gehad met een kookwinkel die ze heeft, dus daar ga ik overmorgen even langs.

@Mutsie86 wrote:

Woon je in de buurt van Utrecht? Ik was zaterdag een dagje aan het winkelen en zag zo’n houten vorm in een kookwinkel. Ergens aan een gracht :think: . (tjonge daar heb je veel aan :lol: )




Haha, ik was net hetzelfde aan het denken :lol: :wink:

@Mejis wrote:

Allemaal bedankt voor het meedenken! Ik heb net contact gehad met een kookwinkel die ze heeft, dus daar ga ik overmorgen even langs.




:thumbup: (ben wel nieuwsgierig of het één van de linkjes was die ik je stuurde :oops: )

Bij Cook & Co verkopen ze de houten speculaasvormen.

Bij Dille en Kamille hebben ze ze ook :slight_smile: