Waar kan ik antislip sokken kopen?

De titel zegt het al: weet iemand waar ik antislip sokken van kopen voor ons meisje? Heeft de Hema deze eigenlijk?

yups die heeft de hema, en die vind ik persoonlijk heerlijk… lekker dik, en blijven redelijk goed zitten… :thumbup:

ik heb me gisteren dezelfde vraag gesteld, alleen niet op kok gezet ! :slight_smile:

Ik vind het handig nadat Michaël in bad geweest is 's avonds en nog ff beneden komt voordat ie gaat slapen.

Marieke, België heeft ook Hema, dus thanks voor je reactie ! :-*

liefs

Gerda

ik heb ze vorig jaar op de markt gekocht. Bij zo’n sokkenkraam. Heeeeerlijk. Van die badstofffen voor mijn kleine man, en van die slobbersokken voor mij hihi

of op de website van sokkenmarkt!

Hema inderdaad en ook bij Action (met zo’n poppetje met rammeltje op de neus)

zeeman heb ik ze ook welleens gehaald :wink:

Action, ze hebben ze ook zonder rammeltje en kosten niks(nou ja, bijna niks dan…) :thumbup:

BELACHELIJK:

Ik ben bij de Hema geweest: geen antislipsokken voor kinderen van 2,5 jaar. Wel voor volwassen en hele kleine kindjes.

Ik ben bij de Zeeman geweest: geen antislipsokken.

Ik ben bij de Bristol geweest: geen antislipsokken voor kinderen van 2,5 jaar. Wel voor volwassenen en hele kleine kindjes.

Toen kwam ik bij Ter Stal en ja hoor, antislipsokken!

Dus ik ben geslaagd: maar eh… die site van die sokken is ook leuk. Ga ik zeker even kijken dadelijk…

Ik heb ze toevallig net gekocht bij een kinderschoenenwinkel…