waar kan dit topic het best?

We hebben bij de julistoppers van 2005 een leuk idee.:mrgreen:

Aangezien het voor de nog niet zwangere dames best moeilijk is om geconfronteerd te worden met echo en buikfoto’s en de zwangere dames toch in hun oude clubje mee willen blijven kletsen, willen we daarvoor een apart topic openen. ‘De zwangeren van de julistoppers 2005’ of zoiets.

Ik heb alleen geen idee waar ik het het best neer zou kunnen zetten. Bij de stoppers lijkt me niet echt een goed idee, maar past het bij de 9 maanden mama’s wel?



Hellup???

buik en echo foto’s kunnen in het showforum, daar zijn topics die daar speciaal voor zijn…



zwangeren kunnen kletsen bij de 9 maanden mama’s en daar hun topic openen, en af en toe een klein fotootje erbij mag best hoor.



Iedereen is vrij om overal op het forum te komen, en mee te doen, dit is een openbaar forum, laten we nou niet allemaal in die aparte hokjes gaan kruipen…



dat is juist het leuke van KOK, je kan iedereen overal tegenkomen :smiley:

Hm, dat was mijn vraag dus niet helemaal… Maar toch bedankt!

Het gaat er niet zozeer om dat we in een apart hokje willen kruipen, want iedereen zit toch wel bij de maandmama´s van haar eigen maand. We zijn alleen erg gehecht aan elkaar. :mrgreen:



Ik voel zelf bijvoorbeeld best wel een rem om in het stopperstopic te schrijven, omdat sommige meiden het er best moeilijk mee hebben als opeens een hele club zwangeren daar ervaringen gaat zitten uitwisselen.

En het gaat ook niet om de foto´s, al komt dat misschien zo over.



Maar ja, we verzinnen wel wat.