waar is mijn energie?

Goed zeg dat je voor jezelf gekozen hebt! :thumbup: Enneuh vergis je niet een heel snelle bevalling kan veel heftiger zijn dan een met een langzame opbouw waarbij je lijf zich ook instelt op de bevalling. Dingen als naweeën ed hoor je vaak ook bij snelle bevallingen dus je lijf is eigenlijk NA de bevalling nog bezig met bevallen. :shifty:

@femmie wrote:

Ow meiden, wat heerlijk om hier die herkenning te lezen! (Al vind ik het voor jullie natuurlijk niet leuk dat jullie dit ook hebben (gehad) )

Heb mezelf ook overtroffen al zeg ik het zelf van het weekend, ben niet naar broers verjaardag geweest. Ik wist dat hij het niet erg zou vinden, maar mijn moeder had ruim een week geleden gezegt dat ze het zo leuk vond alle kleinkids voor het eerst bij elkaar te hebben, kon ze leuk fotos maken, dus tja vond het erg moeilijk, was bang haar teleur te stellen, maar besefte me wel dat het gewoon ff niet ging.



Meiden, thx nogmaals voor jullie reacties :-*


Goed zo je bent al op de goede weg. Even over je moeder en de verjaardag van je broer, natuurlijk had ze het leuk gevonden als al haar kleinkinderen er waren geweest, maar dat wil nog niet zeggen dat ze teleurgesteld is omdat jullie niet zijn gekomen, dat denk jij alleen maar, en als dat wel zo is, so what? Er komen nog genoeg verjaardagen om foto’s van te maken.

En een verjaardag met een opgewekte moeder van je kleinkinderen is zooo veel leuker. :wink:

he meiden, ja ons mam was niet teleurgesteld hoor was ook meer mijn ding, nee vriend zei dat ze allen maar heel bezorgd om me waren en begrepen mijn keuze helemaal en die fotos komen ook nog wel, we gaan nml een shoot doen met de hele fam (al mag dat van mij nog wel ff op zich laten wachten)



Heb nu floradix en een flinke stap terug gedaan en dat geaccepteerd, ben nu nog wel veel moe maar het gaat me beter af nu, geef het maar de tijd, zal niet anders kunnen :slight_smile:

Hoi Femmie, meidje toch, ten eerste gefeliciteerd met je derde! Wat leuk! Weet nog zo goed je twijfels eerder over een tweede!

Ik begin nu pas een beetje mijzelf terug te vinden na de geboorte van Malou. Speelt natuurlijk ook wel het gedoe met Cayla mee, maar goed. Mijn lijf krijg ik weer een beetje terug en ik voel me weer een beetje meer van mijzelf, gewoon door juist dingen links te laten liggen en iets voor mezelf te gaan doen. Het is soms echt een bende in huis, maar dan is dat maar zo.

Zoals iemand tegen mij zei: "Als moeder ben je de spil, waar het gezin om draait. Je moet daarom goed voor jezelf zorgen, want wanneer de spil wegvalt, stort het gezin ineen."Dat raakte me diep en sindsdien probeer ik ook meer en beter voor mijzelf te zorgen.

Dikke knuffel!

thx chrisje en dacht twijfel over 2e? maar was idd twijfel over de timing, mijn hart schreeuwde om een 2e maar wilde de bv eigenlijk nog niet staken, zo blij dat ik dat toch gedaan heb :inlove:

Maar jee kan het me bij jou ook echt zo voorstellen, als ik je verhalen zo wel eens lees denk ik poeh meid das pittig en petje af hoor :hug:



En had de vorige keer niet op alles gereageerd bedacht ik me.

Heb idd flinke naweeen gehad deze ronde en realiseer me dat het veel meespeelt wb energie. Het lijkt hier inmiddels wat de goede kant op te gaan, blijf het wel rustig aan doen hoor maar voelde me van het weekend veel energieker en heb de was weggewerkt :dance: :lol: