Waar is die toppic gebleven?

Er was enige tijd geleden een toppic geopend wat je het beste kan gebruiken tegen hoesten!



Daar stonden nl een paar goede tips op, maar ik heb op deze vroege ochtend alles door gelopen (kon dus niet meer slapen door het hoesten)!

Nu ging het om pillen geloof ik, de normale hoestdrankje helpen bij mij echt geen moer.



Dus please help me.



Liefs,

Moon

Daro retard capsules hoestprikkeldempend. Gewoon bij de drogist en apotheek te krijgen.



ah, ik heb laatst iets bij radar gezien, dat niet 1 hoestdrank goed zou zijn en dat ze zelfs niet getest zijn of de gegevens zijn niet gepubliceerd. Het zou 1 grote nepperij zijn en nog gevaarlijk ook.

Dat er in verschillende hoestdrankjes verschillende doseringen van stoffen zouden zitten. dus de aanbevolen hoeveelheid klopt niet altijd.

Dat er zelfs kinderen in het ziekenhuis zijn beland omdat ze niet meer wakker werden.

Balsoclase :thumbup:

@stillewater wrote:



Dat er zelfs kinderen in het ziekenhuis zijn beland omdat ze niet meer wakker werden.






:o ieuw…

Vorig jaar had Deanne bronchitus, blééf hoesten, dus kreeg van de HAP-arts in het ziekenhuis een ‘licht sederend hoestdrankje’ mee voor 's nachts. Ze was toen nét 1 jaar, en op de gebruiksaanwijzing stond vermeld dat dit middel liever niet aan kindjes onder de 2 gegeven mocht worden :?

We hebben 't Deann ook maar een keer of 3-4 gegeven, maar als ik jouw verhaal eerder had gelezen, had ik 't waarschijnlijk helemaal niet durven geven. Tuurlijk, 't is op advies van een árts, maar toch… We zijn de keren dat ze het gekregen heeft ook tig keer wezen kijken 's nachts :oops:

@Jiska wrote:

Balsoclase :thumbup:




Die was het geloof ik!!!

Gewoon bij de drogist te halen?



Liefs,

Moon

@Sis wrote:

Daro retard capsules hoestprikkeldempend. Gewoon bij de drogist en apotheek te krijgen.







super spul!

@Claudie23 wrote:

@Sis wrote:
Daro retard capsules hoestprikkeldempend. Gewoon bij de drogist en apotheek te krijgen.







super spul!




Heb ik ook staan op mijn boodschappenlijstje! :thumbup:

Alvast mijn dank!



Liefs,

Moon

@spooky wrote:

@Jiska wrote:
Balsoclase :thumbup:




Die was het geloof ik!!!

Gewoon bij de drogist te halen?



Liefs,

Moon




Echt wel topspul ik kreeg hier dus ook die tip. Werkt als een tierelier bij mij, en een goeie abkuur.

@spooky wrote:

@Jiska wrote:
Balsoclase :thumbup:




Die was het geloof ik!!!

Gewoon bij de drogist te halen?



Liefs,

Moon




Ja, volgens mij wel. En anders sowieso bij de apotheek; is zonder recept te krijgen.

Beterschap!

Codeine tabletjes. Verkrijgbaar bij de apotheek, werkt perfect :thumbup:

en hier is het topic :wink:





http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=55328&highlight=hoesten

@klavertje4 wrote:

en hier is het topic :wink:





http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=55328&highlight=hoesten




Jaaaaaaaaaa die zocht ik dus!

Nou, ik heb alle tips opgeschreven, wij gaan lekker even struinen naar heerlijke tabletten tegen de kriebelhoest!



Allemaal bedankt!



Liefs,

Moon

@Karin2 wrote:

Codeine tabletjes. Verkrijgbaar bij de apotheek, werkt perfect :thumbup:




:o zijn die gewoon vrij verkrijgbaar joh? Heb die een hele poos terug eens gekregen via de huisarts, inderdaad súperpillen (slaap je ook heerlijk op :silenced: ) en ik maar denken dat die alleen op recept gaan :doh:

@Jiska wrote:

@Karin2 wrote:
Codeine tabletjes. Verkrijgbaar bij de apotheek, werkt perfect :thumbup:




:o zijn die gewoon vrij verkrijgbaar joh? Heb die een hele poos terug eens gekregen via de huisarts, inderdaad súperpillen (slaap je ook heerlijk op :silenced: ) en ik maar denken dat die alleen op recept gaan :doh:




Dat klopt, gaat inderdaad alleen op recept! Ben zojuist bij de apotheek gegaan, geen balsoclase te verkrijgen! :snooty: :evil:

Ik ga nog ergens anders kijken, ik heb wel wat anders gekocht hoor!



Liefs,

Moon

BAlsoclase heb je ook in zetpillen voor kinderen vanaf 1 jaar. Is ook prettig om in huis te hebben.

@crien wrote:

BAlsoclase heb je ook in zetpillen voor kinderen vanaf 1 jaar. Is ook prettig om in huis te hebben.




Heb ik nu in huis gehaald voor kinderen!

Helaas hadden ze het niet voor volwassenen :evil:



Liefs,

Moon

Hier ook standaard een doosje Balsoclae zetpillen voor de kids en voor mij Vicks hoestsiroop met honing…zo ontzettend ranzig, maar het werkt super. :thumbup: