waar is de gids?

Hebben jullie dat wel eens thuis? :mrgreen:



alex vroeg net aan me of hij de gids mocht om te kijken wat er vanavond op tv is. Ik zeg dat hier alleen de gids van vorige week ligt…



“Kukel, dan heb ik de gids van vandaag weggegooid” :doh:



tja en die zit nu in de oudpapier container onder de grond :mrgreen:



nou ja, dan maar een weekje zonder gids :mrgreen:

:lol: :lol:



Is mij ook wel eens overkomen hoor :doh:

Maar op internet kan je ook de programmagids vinden.

voor films moet je op moviemeter kijken, kan je gelijk kijken of die de moeite waard is om te bekijken :thumbup: .

haha een gids. is hier ook geregeld kwijt en verdwenen bij het oud papier

hier hebben we twee jaar geleden met oud en niuw naar kleine flesje alcohol gezocht. is dus ook met oud papier mee gegaan denken wij.

Wij hebben geen gids. Op tvgids.nl kan je van alle zenders zien wat ze

de komende drie dagen uitzenden, gratis :wink:

HIer ook geen gids, kijk wel op teletekst op internet of in de krant :wink:

Wij hebben geen gids meer.

Wij hebben nu digitale tv en daar zit gewoon ook een gids bij (extra knopje op de afstandsbediening :D)

hier ook geen gids,bij die digitale tv zit er een op de tv zelf,of ander teletekst net zo makkelijk :mrgreen:

haha dat zou ook echt een actie van mij kunnen zijn!



enige verschil is dat onze oud papier doos in de berging staat en ik er dus zo weer bij kan.



Nu al weken geen gids meer, ik vergat gewoon om te kijken wat er op kwam :eh:

Wij hebben ook geen gids. Hadden we wel, maar we keken nooit in dat ding! En als je hem dan nodig had, was hij zoek…meestal weg.



Inderdaad tvgids.nl! En via de decoder heb je ook een gids op je TV zelf!!

Kan me de tijd niet heugen dat ik een tv gids heb gekocht,sinds er teletext is heb ik die niet meer maar ik begrijp dat ze nog wel bestaan :mrgreen:

Ik heb geloof ik 7 jaar geleden voor het laats een gids gekocht. Ik kijk altijd op teletekst of op tvgids punt nl

Of op de harddiskrecorder. Daar zit ook een tv gids op.

Hier wel een gids, altijd lekker bladeren en niet kijken, zoiets. Nu ik het zeg…kan 'm beter opzeggen eigenlijk :shifty: :mrgreen:



Maar hier laatst de afstandsbediening meegegaan met oud papier :doh:

Dan heb je niet veel meer aan je gids kan ik je wel vertellen :wink: