Waar is dat kerstgevoel?

Heb zojuist de kerstboom maar eens opgetuigd, meer omdat het moet dan omdat ik het wil. En dat gevoel, dat speciale gevoel van “het is bijna kerstmis”, dat heb ik niet.



Heb het gevoel alsof ik midden in de zomer in de bloedhitte voor de lol een kerstboom aan het optuigen ben, maar dan zonder de lol.



Dat hele kerstgevoel, ik heb het gewoon niet dit keer. Heb eigenlijk ook helemaal geen zin in dat stomme kerstgebeuren, waar iedereen maar van een ander verwacht dat ie vrolijk is. En al dat verplichte gedoe. Ik wil gewoon eens een keer met kerst gewoon ergens in het buitenland zitten. Geen gezeur, geen gedoe, en hopelijk geen ellende.



Het zit er gewoon niet in dit jaar, dat gevoel.

ik zou zeggen: boek een reisje…

Tja Marlous, had ik dat geld maar. Ik heb trouwens nog wel mijn bankrekening voor je, kan je het op storten :roll:

Wie zegt dat je de boom opzetten MOET. Als je er geen zin in hebt Deb, dan doe je het toch een jaartje niet.

Ik hoorde trouwens vandaag ook wat collega’s die de boom niet opzetten omdat ze er geen zin in hebben.

Helpt het niet een klein beetje als je bijv. een nachtje weg gaat met z’n tweetjes, da’s toch ook al lekker.

Nee, weet je wat het is.



Heb gisteren een begravenis gehad. Heel mijn lichaam ligt overhoop met zichzelf, winterdepressie erbij… dus reken maar uit.



Het enige wat ik wil is gewoon even geen kerst, geen leuk gedoe van iedereen terwijl mijn beste vriendin en haar vriend zo intens verdrietig zijn, dat zijn moeder alleen is achter gebleven.



Ik heb die boom maar opgezet in de hoop dat ik nog een beetje kerstgevoel krijg, maar helaas. Ach ja, zo heeft iedereen wat he.

Mark en ik hebben lang geleden afgesproken dat we niets doen waar we geen zin in hebben…Dus hier geen verplicht gedoe…

We gaan niet vrolijk doen als we dat niet zijn, dus kunnen we net zo goed niet op verplichte bezoekjes…



Als jij er geen zin in hebt dan doe je het toch lekker niet.



Als je geen geld hebt voor een vakantie misschien kan je dan een paar nachtjes ergens logeren. Gewoon een andere omgeving?

Debbie ik sluit me helemaal bij Marlous aan. Ik zei het in een ander topic al, take it easy, het gaat je niet allemaal in de koude kleren zitten.

Sterkte met alles :-* .