Waar in Nederland op vakantie?

Waddeneilanden is niet rustig maar wel heel erg leuk!

Als je bos verkiest boven strand zou ik voor Drenthe gaan. Maar je geeft ook aan dat je niet te ver wilt reizen. Dan is Zeeland misschien handiger voor jullie? Ik vind alledrie de bestemmingen heerlijk hahaha. Eilanden zijn te gek, Drenthe heerlijk rustig en in Zeeland kun je zo lekker uitwaaien, al denk ik dat het daar misschien wat drukker is?



Wij gaan naar de Veluwe :).

Vicky je wil een combinatie van bos en strand?

Dan zou ik voor Terschelling gaan, heeft van alles wat qua natuur, het is mijn favoriete waddeneiland :thumbup:

Wij zijn in de meivakantie naar Texel geweest (gewoon met de auto de boot op maar we hadden ook de fietsen mee. We hebben er ook veel gefietst). Na 8 dagen 2 activiteiten per dag waren we nog niet klaar daar! Het is er prachtig. Strand, zee, bos, weilanden, natuurgebieden en véél te doen voor de kinderen!

Terschelling is top!!!

Sinds dat de kinderen er zijn zijn wij er niet meer geweest maar we moeten er echt weer eens naar toe.



Dit jaar gaan wij naar Drenthe op vakantie.

Ik zou ook naar Drenthe gaan H. is idd erg leuk en sinds een paar jaar inclusief P.land naast het park, altijd leuk voor kleine kinderen.

Maar ja mischien ben ik enigsinds bevooroordeeld heb altijd redelijk dichtbij gewoond.

Hadden een hotelletje geboekt via internet, in Catzand. Op het gelijkvloers, met terrasje aan zodat je rechtsreeks in de duinen kwam… kregen twee dagen later een mailtje terug dat de kamer toch maar nipt ging zijn voor vier personen…, begrijp niet dat je dat dan uberhaupt kan boeken :wall:

dus we zitten terug bij het begin 8)



toch al bedankt voor jullie antwoorden :-*