Waar hangen jullie de kerstkaarten aan op?

Wij plakken ze op de deur. :smiley:

Op de deur in de kamer.

Op het glazen stuk van de deur die de woonkamer met de gang verbind, en als die vol is dan gaan we verder op het raam tussen de woonkamer en de eetkamer!

Ik plak ze op de wc deur en als die vol is de kamerdeur.

:oops: :oops: :oops: :oops:



Gewoon op een stapeltje in de kastla



:oops: :oops: :oops: :oops:

@marielle wrote:

Ik plak ze op de wc deur en als die vol is de kamerdeur.




oeh da’s wel een leuke manier om je wc een beetje te pimpen…



die van mij is nog zo maagdelijk wit en nieuw…

@Mutti wrote:

Niet. Ik heb niets met kerstkaarten en stuur ze zelf ook niet, behalve één aan mijn opa.



Ik krijg ook echt elke jaar weer kaarten van mensen die ik echt al jaren niet gezien of gesproken heb en vraag me echt af waarom ze mij een kaart sturen (terwijl ze er ook nog eens nooit een terug krijgen).



Als compensatie van ons “a-sociale” gedrag schenken we nu elk jaar 50 euro aan een goed doel. Het geld wat we anders ongeveer kwijt zouden zijn aan deze kaarten.




:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

dat is ook een leuk idee ja

@MammaCellie wrote:

ja ja dat was te verwachten natuurlijk




Errug leuk!!

@rijstkorrel wrote:

@MammaCellie wrote:
ja ja dat was te verwachten natuurlijk




Errug leuk!!




Dank je wel meid

ik deed ze altijd aan de binnekant van de wc deur :slight_smile: maar daar is mijn vechtgenote het niet mee eens … er hangt er al 1 op de woonkamer deur nu :slight_smile:

Hier ook aan de woonkamerdeur.

Eerst aan een koord voor het raam maar dat gaat nu niet meer omdat we nu vouwgordijnen hebben= niet mooi

ik doe ze altijd om de deurpost heen

Wij hebben een plint gekocht en daar nieten we ze aan vast, deze staat dan rechtop tegen de muur.

Dit is de enige foto die ik heb, ik wee niet of het duidlijk te zien is…

De plint staat naast de kerstboom.

Mijn ouders hebben er zo 3 naast elkaar staan, ziet leuk uit, vind ik…

hoi hoi

hier hebben we geen deur in de woonkamer maar gelukig wel een stuk muur die erg wit is

nou heb ik een ijzerdraad met kaarthouders eraan hangen en komen er linten bij voorals diee vol is

straks is het handig de box komt in de zelfde hoek dus ku nnen daar mooi ook geboortje kaartjes enzo hangen

als de kaartjes weg gaan hangn de mooiste kaartjes en fotos daar

Ik plak ze met plakband op mijn huiskamer deur. :mrgreen:

@Greetje14 wrote:

Wij hebben een kerstman met touwtjes aan de handen en die prik ik vast met een punaise en dan hang ik de kaartjes daar aan op met knijpertjes.



Beetje moeilijk uit te leggen maar ik plaats wel een foto als ik wat kaarten heb ontvangen :wink:




en heb je al kaarten :mrgreen:



Ik zou graag een foto willen zien :angel:

@mamaartje wrote:

Hier hangen we boven de openhaard een mooi lint en daar hangen we de kaarten aan op. Op het laatst worden het vaak kaart op kaart, maar het ziet er altijd gezellig uit. Ik zal even zoeken of ik een foto heb…




Maartje jij ook, foto graag :angel:

Hier heb ik gewoon een rood koord (van de fourniturenshop) en dan ringetjes met metalen knijpertjes voor gordijnen (ikea) en die hangt door de woonkamer zoals we verjaardagsslingers ophangen… er hangen ongeveer 70 knijpers en er hoeven meestal maar een paar kaarten over elkaar heen opgehangen te worden.



Werkt perfect :thumbup:



Vind die plint ook erg leuk :smiley: :thumbup: