waar hangen jouw schilderijen???

Het valt me in het showforum nog al eens op dat mensen hun schilderijen en foto’s zo hoog hebben hangen aan de muur.



Ik hang muurversieringen altijd op ooghoogte, en wel zo dat mijn ogen eigenlijk op hoogte zijn met het centrum van het schilderij of met de bovenrand. ik vind dat persoonlijk mooier staan en ook makkelijker kijken.



Hoe zit dat bij jullie???





echt een onzinvraag eigenlijk, maar dat mag in de huiskamer, toch???

ooghoogte…

ja ooghoogte als ik sta ja hihi

ooghoogte en hoger



komt omdat ik 2 schilderijen naast elkaar op een kort stukje niet zo leuk vond dus heb ik ze schuin boven elkaar gehangen dus hangt er 1 op ooghoogte en de ander wat hoger :mrgreen:

wauw wat een mooie muur meid… super zo’n donkere kleur… was ff off topic hihi



maar ik vind dat je ook even kan spelen ja met de schilderijen…

We hebben maar 1 schilderij in de kamer. Welbekend ondertussen :wink:



Hij hangt precies goed zo. Hij had misschien wat lager gekund, maar het is een erg groot doek (120x90) en we hebben liever niet dat de kinderen erbij kunnen.

Bij mij hangen de schilderijen ook op ooghoogte

Nou nu staat 'ie op zolder maar toen ik 'm nog had hangen hing 'ie ook op ooghoogte.

Op ooghoogte

ooghoogte bij ons

@MammaCellie wrote:

wauw wat een mooie muur meid… super zo’n donkere kleur… was ff off topic hihi


dankje :mrgreen:

ze hangen hier niet … ze staan in de schuur… :wink: :shock:



we hebben er nog 1 hangen in het trappengat en dat is het schilderij dat papa voor zoon heeft gemaakt tijdens mijn zwangerschap…

De iets grotere doeken op ooghoogte, 2 kleinere iets hoger.

Hangt er net vanaf waar ze hangen. Er hangt iets boven het bed, er hangt iets boven 2 boekenkasten, een op ooghoogte boven de eettafel, een hoger boven een kast, een hoger boven een stoel, overal hangt wat zeg maar :mrgreen:

Soms lukt het gewoon niet zo. Boven de bank hangt bij ons een groot schilderij en die hangt iets hoger omdat je anders met je hoofd tegen het schilderij aan zit en dat is ook niet handig. En ik vind het persoonlijk juist weer mooier als het wat hoger hangt. En het is ook maar hoe groot je bent natuurlijk.

Op ooghoogte!

Ik las de titel en dacht … “Aan de muur…” :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

hier ook op ooghoogte

@Ellen69 wrote:

Ik las de titel en dacht … “Aan de muur…” :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:




:lol:

Hier ook op ooghoogte. Maar ja, wiens ooghoogte wordt nu bedoeld? Die van jou of van je kinderen…? :wink:



Wij hebben niet zoveel schilderingen hangen, maar we hebben er wel voor gezorgd dat de bovenkanten allemaal op 1 lijn zitten, dat schijnt het rustigste beeld te geven (als je dat wilt natuurlijk).