Waar haal ik goedkoop modelleerballonnen?

Voor het kinderfeestje van mijn zoontje wil ik ballonnen workshops geven, maar waar haal ik die ballonnen goedkoop?

Die van de zeeman zijn goedkoop maar knallen ook heel snel. Ik zou dus wel iets duurdere, van betere kwaliteit nemen. :slight_smile:

@Madre wrote:

Die van de zeeman zijn goedkoop maar knallen ook heel snel. Ik zou dus wel iets duurdere, van betere kwaliteit nemen. :slight_smile:




Ik zag op Lobbes een mooie aanbieding, maar ik vraag me af of je hier het echte vouwwerk mee kunt doen? Heb zelf ooit een workshop hierin gehad en wil dat dus nu de kinderen leren, maar heb dan wel goede en betaalbare ballonnen nodig.

mijn zoontje vond dit ook heel leuk. Hij is begonnen met die van de zeeman, maar die knapte heel snel. Uiteindelijk ben ik hier in Nijmegen bij een professionele winkel geweest en die vonden het zo leuk dat een jongen van 7 dat leuk vond. Hij kreeg er van alles gratis bij. Daar kun je ook allerlei mooie kleurtjes kopen, ook zilveren en gouden. Ze hebben geloof ik ook een webwinkel, de winkel heet t vliegertje.

Ow wat leuk ! Wendy is er ook mee bezig Kreeg een setje op haar verjaardag. Ik meen bij een intertoys winkel na vul pakkeet gekocht en die werken prima die ze heeft nu.



Veeel plezier :thumbup:

Imke kreeg voor de Sint een koffertje van de Intertoys met ballonnen en wat voorbeelden.

@mamaartje wrote:

mijn zoontje vond dit ook heel leuk. Hij is begonnen met die van de zeeman, maar die knapte heel snel. Uiteindelijk ben ik hier in Nijmegen bij een professionele winkel geweest en die vonden het zo leuk dat een jongen van 7 dat leuk vond. Hij kreeg er van alles gratis bij. Daar kun je ook allerlei mooie kleurtjes kopen, ook zilveren en gouden. Ze hebben geloof ik ook een webwinkel, de winkel heet t vliegertje.




Ik woon er niet zo ver vandaan. Waar zitten ze? Ik weet HEMA, V&D, Prenatal, Kinderboekenwinkel, C&A, station te vinden.

@bianca81 wrote:

Ow wat leuk ! Wendy is er ook mee bezig Kreeg een setje op haar verjaardag. Ik meen bij een intertoys winkel na vul pakkeet gekocht en die werken prima die ze heeft nu.



Veeel plezier :thumbup:




Heb je een linkje voor me :mrgreen:

@MamavanImke wrote:

Imke kreeg voor de Sint een koffertje van de Intertoys met ballonnen en wat voorbeelden.




Betaalbaar? en blijven ze een beetje heel?

@Wawa wrote:

@mamaartje wrote:
mijn zoontje vond dit ook heel leuk. Hij is begonnen met die van de zeeman, maar die knapte heel snel. Uiteindelijk ben ik hier in Nijmegen bij een professionele winkel geweest en die vonden het zo leuk dat een jongen van 7 dat leuk vond. Hij kreeg er van alles gratis bij. Daar kun je ook allerlei mooie kleurtjes kopen, ook zilveren en gouden. Ze hebben geloof ik ook een webwinkel, de winkel heet t vliegertje.




Ik woon er niet zo ver vandaan. Waar zitten ze? Ik weet HEMA, V&D, Prenatal, Kinderboekenwinkel, C&A, station te vinden.




Volgens mij op de Marialaan toch? Onder het spoor door de tunnel.



Leuk idee! Kes wil koste wat kost dit jaar naar Chimpie Champ.

@Fleur wrote:

@Wawa wrote:
@mamaartje wrote:
mijn zoontje vond dit ook heel leuk. Hij is begonnen met die van de zeeman, maar die knapte heel snel. Uiteindelijk ben ik hier in Nijmegen bij een professionele winkel geweest en die vonden het zo leuk dat een jongen van 7 dat leuk vond. Hij kreeg er van alles gratis bij. Daar kun je ook allerlei mooie kleurtjes kopen, ook zilveren en gouden. Ze hebben geloof ik ook een webwinkel, de winkel heet t vliegertje.




Ik woon er niet zo ver vandaan. Waar zitten ze? Ik weet HEMA, V&D, Prenatal, Kinderboekenwinkel, C&A, station te vinden.




Volgens mij op de Marialaan toch? Onder het spoor door de tunnel.



Leuk idee! Kes wil koste wat kost dit jaar naar Chimpie Champ.




Uhmm, geen idee. Even samen gaan :mrgreen:

Tja, Chimpie Champ mag niet van mij. We hebben samen heel programma gemaakt rond ridders. Echt heel leuk, omdat hij zelf zoveel ideeën heeft.

Die van de zeeman niet doen hoor. Ben best handig in het vouwen van die ballonnen, maar die van de zeeman knappen allemaal bij mij.