waar eerste flesje

Vrijdag is mijn eerste werkdag alweer en zoonlief gaat dan naar het kdv. Dat is vanaf nu dus 2 keer in de week zo. De rest is hij lekker thuis met papa of met mij.

Zijn schema nu:

7.30 uur fles

ongeveer 9.00 uur slapen

daarna spelen tot 12.00 uur fles

13.30 uur slapen tot 16.30 uur

dan weer fles en om 19.00 uur naar bed voor de nacht.

Om 21.00 uur halen we hem nog eens op om te eten.

Het kdv is ongeveer 15 minuten rijden van ons huis en daarvandaan nog ongeveer 20 minuten (ligt aan de drukte) naar mijn werk. Ik tel daar een half uur voor, want voor ik goed en wel binnen ben is het later.

Ik mag 's morgens beginnen tussen 7.30 uur en 9.00 uur. En ben dus tussen 16.00 uur en 17.30 uur klaar. Het kdv gaat om 7.00 uur open, maar de babygroep gaat pas om 8.00 uur open. Zoonlief kan wel eerder terecht, maar dan zit hij dus in de ruimte bij de peuters.

Wat zouden jullie doen?

1. Zoon wakker maken en fles eerder geven, zodat hij om 8 uur in de babygroep kan starten?
  2. fles om half 8 geven, waardoor ik dus pas rond 9.00 uur op mijn werk ben? Zoon is dan tot 18.00 uur op het kdv en gaat om 19.00 thuis dus weer naar bed.
  3. eerste fles door het kdv laten geven, ook al is dat dan niet zijn vaste begeleidster.

ik zou de kleine eerder wakker maken.

zodat hij in alle rust zijn flesje kan drinken…

Ik zou hem ook eerder wakker maken en thuis de fles doen.

Kun je zelf ook nog even in alle rust samen met hem zitten. Even een moment voor jullie samen…