Waar edelstenen meppel en omgeving...

Goedemorgen meiden,



Ik ben op zoek naar een aantal edelstenen. Ik wil ze in een winkel kopen, dan kan ik ze echt zien en voelen en dus niet via i-net kopen…Ik doel dan op de geneeskrachtige edelstenen, rozekwarts, tijgeroog…etc

Wie weet waar ik in de omgeving van Meppel, Ommen edelstenen kan kopen?



Tnx alvast!



Ingrid

loterij gewonnen?



je hebt het over edelstenen in de manier van sieraden?

ik ken wel een goudsmid die er aan kan komen

Ik moet ook niet iets typen zonder een bakje koffie hahaha

Ik bedoel de geneeskrachtige edelstenen

Rozekwarts, tijgeroog, etc



Ik typ vanaf mijn werk…wat eigenlijk niet mag he? :mrgreen: dan krijg je dit soort onduidelijke dingen!

jep die zit in ommen !! in het centrum heb je een winkeltje die die stenen verkoopt…



ik weet alleen zo uit mijn hoofd even niet hoe die winkel heet,maar volgens mij zit die in de kerkstraat.het is een klein steegje.

Ken er hier een paar Ing… :mrgreen:



Kom je buurten??? :wink: :lol:

@merel33 wrote:

jep die zit in ommen !! in het centrum heb je een winkeltje die die stenen verkoopt…



ik weet alleen zo uit mijn hoofd even niet hoe die winkel heet,maar volgens mij zit die in de kerkstraat.het is een klein steegje.




Ja? Is dat die wereld winkel?

@Bren1970 wrote:

Ken er hier een paar Ing… :mrgreen:



Kom je buurten??? :wink: :lol:




Zeker!!! Zeg het maar , hoe heten ze en waar zitten ze? En dan natuurlijk wel koffie MET gebak!!!



Want ik ben woensdag wel voor de eerstee helft van mijn opleiding geslaagd!!!

nee het is niet de wereldwinkel,maar ik geloof dat hij er naast zit.het is een winkeltje die alleen maar van dit soort stenen heeft en tarrotkaarten endergelijke

@merel33 wrote:

nee het is niet de wereldwinkel,maar ik geloof dat hij er naast zit.het is een winkeltje die alleen maar van dit soort stenen heeft en tarrotkaarten endergelijke




Oke, en dat steegje zit vlak bij de…blokker?

zit dichter bij de hema,maar my god het centrum is hier zo piepklein dat je in 5 min het hele centrum door kan lopen :thumbdown:

@merel33 wrote:

zit dichter bij de hema,maar my god het centrum is hier zo piepklein dat je in 5 min het hele centrum door kan lopen :thumbdown:




Oh ja dat is ook zo hhahahaha

Ik zoek wel, anders roep ik hard en kom je me vast wel helpen! :mrgreen:

als je naar de wereldwinkel vraagt dan wijzen ze je wel de weg.

ik woon hier nu twee jaar maar ik ken nog steeds geen straatnamen hier :oops: ik kom ook nauwelijks in het centrum om eerlijk te zijn.vind er persoonlijk geen bal aan in ommen.het is dat ik toevallig met een vriendin een paar weken geleden in dat winkeltje ben geweest anders had ik niet eens geweten dat die er was hahahaha

@Ingrid28 wrote:

@merel33 wrote:
zit dichter bij de hema,maar my god het centrum is hier zo piepklein dat je in 5 min het hele centrum door kan lopen :thumbdown:




Oh ja dat is ook zo hhahahaha

Ik zoek wel, anders roep ik hard en kom je me vast wel helpen! :mrgreen:




moet je wel erg hard schreeuwen hoor…ik ben zelf de hele ochtend in almeloooooo gordijnen ophalen :mrgreen:

ik ga pas eind van de middag dus hahahaha

dan ben ik wel thuus ja… :mrgreen:



schreeuwt u maar